Gba oyunları (gameboy oyun aracı )

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
botken

botken

Üye
    Konu Sahibi
Gba oyunları (gameboy oyun aracı )
OYUNLAR VE ARAÇ BURADA İLK ÖNCE İÇNDEKİLERİ ÇIKARTIN SONRA HER HANGİ BİR OYUNU AÇIN İÇİNDE GAMEBOY GÖRÜNÜMLÜ BİR UYGULAMA VAR BU UYGULAMAYI TUTUN VE ARŞİVDEKİ ÇIKARKTIĞINIZ DOSYALIRIN YANINA ATIN SONRA AÇIN UYGULAMAYI SOL ÜST KÖŞEDE FİLE VAR ONA TIKLAYIN VE OPEN GEME BOY DİYİN İSTEİĞİNİZ OYUNU SEÇİN VE OYANIN (L)A(R)S(A)Z(B)X DİR
 
  • Beğen
Tepkiler: fatih793, emreyavuz1992, başbuh ve 1 kişi daha
rapman

rapman

Üye
teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt