_RYUK_
Üye
Gaziantep'te Bombalı Saldırı
Gaziantep'te Bombalı Saldırı: 8 Ölü Güncel, 20.08.2012 20:18 Gaziantep'te
PKK'lı
teröristlerin
bomba yüklü
araçla
düzenlediği saldırıda ortalık
savaş alanına
dönerken, 8 kişi öldü, 50 kişi yaralandı. Olay saat 19.45 sıralarında Şehitkamil
İlçesi'nde meydana geldi. Teröristler,
Karşıyaka Polis Merkezi yakınına getirip
otobüs durağında park ettikleri
otomobildeki patlayıcıları uzaktan
kumandayla infilak ettirdi. Kulakları sağır eden patlamayla birlikte durakta
yolcu indirip bindiren iki otobüs alev
aldı, çevredeki araçlar hasar gördü, ev
ve işyerlerinin camları kırıldı. Aralarında
polislerin de bulunduğu 8 kişi öldü, 50
kişi yaralandı, ortalık savaş alanına döndü. Olayın ardından, karakol önünde adeta
can pazarı yaşandı. Vatandaşlar sağa
sola kaçışmaya başlarken, olay yerine
sevk edilen çok sayıda ambulans
yaralıları hastanelere taşıdı. İtfaiye
ekipleri de patlama sonucu meydana gelen yangını söndürmeye çalışırken,
polis çevreyi güvenlik çemberine aldı. Patlamanın sonrasında bir grup
vatandaş teröre tepki gösteren
sloganlar attı.
Güvenlik güçleri saldırıyı gerçekleştiren
teröristlerin yakalanması için operasyon
başlattı. VALİ: BOMBALI ARAÇ Gaziantep Valisi Erdal Ata, yaptığı
açıklamada patlamanın nedeninin
bomba yüklü bir aracın inflak ettirilmesi
sonucu 7 kişinin yaşamını yitirdiğini
söyledi. Patlama nedeniye çok sayıda
kişi de yaralandı. İZİNLİ DOKTORLAR ÇAĞIRILDI Öte yandan yaralı sayısının fazla olması
nedeniyle bayram izninde olan
doktorların da göreve çağırıldığı
öğrenildi. '60 KİŞİ ÖLEBİLİRDİ' NTV canlı yayınına telefonla katılan
Gaziantep Belediye Başkanı Asım
Güzelbey, bölgenin Gaziantep'in en işlek
caddelerinden biri olduğunu söyledi.
Güzelbey, "Gaziantep'te böyle bir
patlama meydana geldiği için çok üzgünüz. Cadde patlamanın meydana
geldiği saatlerde göre az kalabalıktı.
Eğer bu saldırı arife günü meydana
gelseydi 60 kişi ölebilirdi" diye konuştu.
PKK'lı
teröristlerin
bomba yüklü
araçla
düzenlediği saldırıda ortalık
savaş alanına
dönerken, 8 kişi öldü, 50 kişi yaralandı. Olay saat 19.45 sıralarında Şehitkamil
İlçesi'nde meydana geldi. Teröristler,
Karşıyaka Polis Merkezi yakınına getirip
otobüs durağında park ettikleri
otomobildeki patlayıcıları uzaktan
kumandayla infilak ettirdi. Kulakları sağır eden patlamayla birlikte durakta
yolcu indirip bindiren iki otobüs alev
aldı, çevredeki araçlar hasar gördü, ev
ve işyerlerinin camları kırıldı. Aralarında
polislerin de bulunduğu 8 kişi öldü, 50
kişi yaralandı, ortalık savaş alanına döndü. Olayın ardından, karakol önünde adeta
can pazarı yaşandı. Vatandaşlar sağa
sola kaçışmaya başlarken, olay yerine
sevk edilen çok sayıda ambulans
yaralıları hastanelere taşıdı. İtfaiye
ekipleri de patlama sonucu meydana gelen yangını söndürmeye çalışırken,
polis çevreyi güvenlik çemberine aldı. Patlamanın sonrasında bir grup
vatandaş teröre tepki gösteren
sloganlar attı.
Güvenlik güçleri saldırıyı gerçekleştiren
teröristlerin yakalanması için operasyon
başlattı. VALİ: BOMBALI ARAÇ Gaziantep Valisi Erdal Ata, yaptığı
açıklamada patlamanın nedeninin
bomba yüklü bir aracın inflak ettirilmesi
sonucu 7 kişinin yaşamını yitirdiğini
söyledi. Patlama nedeniye çok sayıda
kişi de yaralandı. İZİNLİ DOKTORLAR ÇAĞIRILDI Öte yandan yaralı sayısının fazla olması
nedeniyle bayram izninde olan
doktorların da göreve çağırıldığı
öğrenildi. '60 KİŞİ ÖLEBİLİRDİ' NTV canlı yayınına telefonla katılan
Gaziantep Belediye Başkanı Asım
Güzelbey, bölgenin Gaziantep'in en işlek
caddelerinden biri olduğunu söyledi.
Güzelbey, "Gaziantep'te böyle bir
patlama meydana geldiği için çok üzgünüz. Cadde patlamanın meydana
geldiği saatlerde göre az kalabalıktı.
Eğer bu saldırı arife günü meydana
gelseydi 60 kişi ölebilirdi" diye konuştu.
