Gaziantep'te Bombalı Saldırı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_RYUK_

_RYUK_

Üye
    Konu Sahibi
Gaziantep'te Bombalı Saldırı
Gaziantep'te Bombalı Saldırı: 8 Ölü Güncel, 20.08.2012 20:18 Gaziantep'te
PKK'lı
teröristlerin
bomba yüklü
araçla
düzenlediği saldırıda ortalık
savaş alanına
dönerken, 8 kişi öldü, 50 kişi yaralandı. Olay saat 19.45 sıralarında Şehitkamil
İlçesi'nde meydana geldi. Teröristler,
Karşıyaka Polis Merkezi yakınına getirip
otobüs durağında park ettikleri
otomobildeki patlayıcıları uzaktan
kumandayla infilak ettirdi. Kulakları sağır eden patlamayla birlikte durakta
yolcu indirip bindiren iki otobüs alev
aldı, çevredeki araçlar hasar gördü, ev
ve işyerlerinin camları kırıldı. Aralarında
polislerin de bulunduğu 8 kişi öldü, 50
kişi yaralandı, ortalık savaş alanına döndü. Olayın ardından, karakol önünde adeta
can pazarı yaşandı. Vatandaşlar sağa
sola kaçışmaya başlarken, olay yerine
sevk edilen çok sayıda ambulans
yaralıları hastanelere taşıdı. İtfaiye
ekipleri de patlama sonucu meydana gelen yangını söndürmeye çalışırken,
polis çevreyi güvenlik çemberine aldı. Patlamanın sonrasında bir grup
vatandaş teröre tepki gösteren
sloganlar attı.
Güvenlik güçleri saldırıyı gerçekleştiren
teröristlerin yakalanması için operasyon
başlattı. VALİ: BOMBALI ARAÇ Gaziantep Valisi Erdal Ata, yaptığı
açıklamada patlamanın nedeninin
bomba yüklü bir aracın inflak ettirilmesi
sonucu 7 kişinin yaşamını yitirdiğini
söyledi. Patlama nedeniye çok sayıda
kişi de yaralandı. İZİNLİ DOKTORLAR ÇAĞIRILDI Öte yandan yaralı sayısının fazla olması
nedeniyle bayram izninde olan
doktorların da göreve çağırıldığı
öğrenildi. '60 KİŞİ ÖLEBİLİRDİ' NTV canlı yayınına telefonla katılan
Gaziantep Belediye Başkanı Asım
Güzelbey, bölgenin Gaziantep'in en işlek
caddelerinden biri olduğunu söyledi.
Güzelbey, "Gaziantep'te böyle bir
patlama meydana geldiği için çok üzgünüz. Cadde patlamanın meydana
geldiği saatlerde göre az kalabalıktı.
Eğer bu saldırı arife günü meydana
gelseydi 60 kişi ölebilirdi" diye konuştu.
 


balcolu

balcolu

Üye
'Dağda üç Beş domuz Sürüsü, Tutturmuş Bir Kürdistan Türküsü, Eline Almış Bayrak Diye Bir Masa örtüsü, Satsan Beş Para Etmez Ne Dirisi Ne De ölüsü, Soyu Soysuz Olan Sensin Toprak Senin Neyine, İte itlik Yapıp Kafa Tutma Beyine, Anlasa Dediğimi Sokaktaki Köpek Ağlar Haline, Duy Ulan Soysuz Ne Mutlu Türk’üm Diyene!!! ' Allah'tan Ölülerimize Rahmet, Ailelerine Başsağlığı diliyorum.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
BDP binalarını,örgüt yazılarını bilmem nelerini görüp sesiz sedasız oturan halkın Allah belasını versin
40 kisiyle Çin Sarayını basan ataların var senin 2-3 kisiyle temelini bile yoketmen lazım o binanın.Zihniyet sorunlu iste doguda güdülme zihniyeti.O bina sana ne getirebilir demokrasi mi barıs mı? Yoksa sempatiniz mi var bu it soylarına?
Zamanında milliyetçi asiretleri olan Antep'e yakısmadı öyle bi binanın olup saglam kalacagını hiç tahmin etmezdim bugüne dek.


Gaziantep'te BDP ( pkk ) Binası an itibariyle alev alev yanıyor ve Türk Bayrağı Asılmış Durumda !
GAZİANTEP bdp binasını bastı binayı yakıp balkona TÜRK BAYRAGI ASTI.


Bu da pkk bombos yerlere bayrak asınca sevinen zihniyete gelsin; bayrak böyle asılır..!
Daha da iyisini görmek istiyosanız bu binalardan batıya da açın da görün bayragın diregi nereye nasıl dikilirmis.
Ermeni itleri koyun sürüleri ot gelip ot giden beyinsizler..
 
hidayet02

hidayet02

Üye
Lanet Gelsin Terörün En Ufağını Bile Destekleyene!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt