" Gaziantepspor ' a Başkan Olsana " :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
    Konu Sahibi
" Gaziantepspor ' a Başkan Olsana " :)
Son haftalarda aldığı kötü sonuçların üzerine Kayserispor'a da İnönü Stadı'nda yenilen Beşiktaş'ta taraftar çileden çıktı.

Siyah-Beyazlı taraftarlar yönetime büyük bir protesto göstererek, çeşitli sloganlarla tepkilerini dile getirdiler.


Kayserispor'a 1-0 yenilen Siyah-Beyazlı camiada maçın ardından protokol tribününün önüne gelen taraftarlar en başta başkan Yıldırım Demirören olmak üzere yönetimi istifaya davet etti.


Taraftarlar;

"Gaziantepspor'a başkan olsana..."

"Yeter, Yıldırım Demirören yeter"

şeklindeki tezahüratlarla protokol tribünü önünde uzun süre protestoda bulundular. Protokol tribünü çıkışına pet şişe, çakmak, sert cisimler attılar.
Çevik kuvvetin çabasıyla dağıtılmaya çalışılan taraftarlar tüm öfkelerini kusup, yönetimi uzun bir süre sürdürdüler.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Artık taraftarlarında canına tak etti. Geçen sene kazanılan şampiyonluğun aspel katel olduğunun farkına vardılar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
1
Görüntüleme
444
DiaBLoS
India
Cevap
0
Görüntüleme
384
India
Mad EagLe
Cevap
0
Görüntüleme
683
Mad EagLe
CryDaqqeR
Cevap
8
Görüntüleme
547
greenmile


Üst Alt