jetby74
Üye
Garmin navcity 2009.02 tkltl
Şuan en düzgün çalışan harita versiyonudur. POI'ler ve adres arama kısmında problem yoktur. Yalnız önemli 1 nokta var: Garminde yazı yazarken daima büyük harf kullanın.
Kurulum:
Eski haritanızı silin ya da yedeğini alın. Bunu da yine Garmin klasörünün içine atın. (Dosyayı açmaya çalışmayın.)
İndirmek için:

Kurulum:
Eski haritanızı silin ya da yedeğini alın. Bunu da yine Garmin klasörünün içine atın. (Dosyayı açmaya çalışmayın.)
İndirmek için:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

)