arkadaşım teşekkür ederim paylaşım için ama E71 kullanıcısıyım ve garmin klasörünün içinde vehicle isminde bi klasör yok, kendim açtım bu kalsörü ama garmini çalıştırıp taşıtlara geldiğimde hiç bişey yapmadan bekliyor telefon kasılıyor..ne yapabilirim