Garmin MobileXT için yeni araçlar

Sponsorlu Bağlantılar

quanon

Üye
çok teşekkürler
 


hackerss

hackerss

Üye
arkadaşım teşekkür ederim paylaşım için ama E71 kullanıcısıyım ve garmin klasörünün içinde vehicle isminde bi klasör yok, kendim açtım bu kalsörü ama garmini çalıştırıp taşıtlara geldiğimde hiç bişey yapmadan bekliyor telefon kasılıyor..ne yapabilirim
 

ozcans

Üye
bende 5800 kullanıcısıyım arkadasın dedigi gibi vehicle klasoru benim telefondada yok ne garminin icinde nede baska bir yerde
 
jeki01

jeki01

Üye
selam.
telefonum N79, arkadasın dedigi gibi vehicle klasoru telefonda yok.
Garminin icinde nede baska bir yerde.
Ne yapmamiz gerekir?
 
jeki01

jeki01

Üye
selam.
telefonum N79, arkadasın dedigi gibi vehicle klasoru telefonda yok.
Garminin icinde nede baska bir yerde.
Ne yapmamiz gerekir diye sordum ama cevap veren yok.

--------------- Ekleme ---------------

Selam.
Bu konuyla ilgilenen yokmu?
 
kındefi

kındefi

Üye
rar dan cıkarıp vehicle klasörüne at tamamdır

--------------- Ekleme ---------------

rar dan cıkarıp vehicle klasörüne at
 
jeki01

jeki01

Üye
Selam. Telefonum n79. Klasörün ismini Vehicle yapıp, Garmin klasörüne kopyaladım, çalışıyor.
güzel paylaşım.
 

forum42

Üye
arkadşlar 2009 -2 versiyonunu kurdum il merkezler ve ilçelerinde sorun yok ama ilçelerde sorun yasıyorum sürekli bulunamadı diyoryardım edecel olan varmı
 
rock-1453

rock-1453

Üye
arkadaslar vehicle klasöru olmayanlar yenı klasor olusturup ısmını vehicle diye degıstırıp oyle atsınlar araba yamasını n79 da bızzat denedım
 

dede0680

Üye
Arkadaşlar Garmin klasörünün içerisine dosyayı atın direk sonra Garmin'i açın ve Araçlar menüsünden Ayarlar -> Harita'yı seçin ve aşağı inin Taşıt seçeneğini seçin ve yüklediğiniz icon'ları göreceksiniz. İstediğinizi seçin ve tamam'a tıklayın hepsi bu...
 
destroy116

destroy116

Üye
Teşekkürler
 
the_doctorr

the_doctorr

Üye
konuyu hortlattım ama çok teşekkür ederim :)
 

bjkasur

Üye
vehicle klasörü var root-garmin-vehicle klasörü ordaki vehicleni içine istediğin araçları atarsan çalışacaktır
 

ZuCChiNi

Üye
Toplam 104 araç
Teşekkürler
 
fos4luiandeyson

fos4luiandeyson

Üye
tşkrlr dnyrm
 
behzat

behzat

Üye
dogru yere kopyalayın çalışıyor fakat programı kasıyo tavsiye ettmem
 


Üst Alt