Garantiye verdiğim telefon ortada yok

Sponsorlu Bağlantılar

meneleos

Üye
    Konu Sahibi
Garantiye verdiğim telefon ortada yok
Telefonum (lumia 620) öldü ölecek haldeyken garantiye verdim, 17 iş günü geçmesine rağmen hala cihaz takibe telefonu kayıt bile etmemişler. Arıyorum soruyorum kimse telefonlara çıkmıyor, tim'e gidip soruyorum 20 iş günü dolsun bakarız diyorlar. Sanırım telefonumu kaybettiler.
Tüketici heyetine başvurup para iadesi istemeyi düşünüyorum ama telefonun faturasını bulamadım. Fatura olmadan para iade hakkım var mıdır ? Bilgilendirebilecek varsa sevinirim.
 


hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Fatura bu konuda şart olabilir ve mahkemeyi kazanırsan. Tüketicinin zaman ihlali sebebi ile bir üst model verme mecburiyeti var. Artık çevremde çok görüyorum.
 
ölümüne

ölümüne

Üye
değişim/para iadesi için fatura gerekli.
 

sword_03

Üye
Fatura olmadan ısın zor kardesım ne yap ne et faturayı bul bır sekılde
 

meneleos

Üye
    Konu Sahibi
Fatura işi bozuyor her yere baktım fatura yok daha önce de garantiye vermiştim o kağıtlar falan var. Kredi kartından çekmiştim onun fişi de kabul olur diyorlar bankadan alabilir miyiz
 

sword_03

Üye
daha önce garantıye verdıgın kagıtlar bıde kredı kartına cektıgın fıs duruyorsa onla bırlıkte belkı bseyler olabılır
 

meneleos

Üye
    Konu Sahibi
fişi de bulamadım ama banka verir sanırım. Garantiye verdiğim kağıtlar duruyo hem teslim alma hemde teslim etme
 

sword_03

Üye
O zaman ılk once bankaya gıt durumu anlat zaten dokümanlarda gozukuyordur bı cıktısını veya ısıne yarayacak bırsey vermelerını solersın bakalım ne olcak ınsallah işine yarar
 

meneleos

Üye
    Konu Sahibi
umarım yarar yine o lanet teli istemiyorum versinler paramı bi daha nokiaya bulaşmam. Son 3 iş günü kaldı o arada alayım bankadan verileri
 

sword_03

Üye
aynen tam gunu dolması senın ısıne gelır
 
  • Beğen
Tepkiler: meneleos
H3LLBOY43

H3LLBOY43

Üye
fiş kurtarır seni dedikleri gibi benim de bilgisayarım garanti ye gitti kredi kartı geçmişini de gönderdik kabul edildi
 
  • Beğen
Tepkiler: meneleos

meneleos

Üye
    Konu Sahibi
Evi didik didik ettim her karışını aradım ama malesef ne fatura ne de fişi bulamadım. Tek çare bankadan geçmiş extresini almak olacak. Birde bazılarının dediğine göre hakem heyeti çok geç cevap verebiliyormuş hatta kvk'nın bu kararı iplemediği falan görülüyor diyorlar
 

sword_03

Üye
Valla o kadarı hakkında bır bılgım tok ama sen o bankaya gıt bence bıde o hakem heyetınıde ıyıce arastır ınsallah kesın sonuc alırsın
 
fk555897

fk555897

Üye
Garantiden verdikleri kağıt ve fatura ile tüketici haklarına başvur.
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Büyük ihtimal kazanacaksınız inşallah. Üst model senin için yolda . Yada para iadesi
 
muxo

muxo

Üye
Cihazı garantiye kargo ile mi gönderdin?
 

meneleos

Üye
    Konu Sahibi
Cihazı garantiye kargo ile mi gönderdin?
Hayır, Tim'den göndermiştim.

Garantiden verdikleri kağıt ve fatura ile tüketici haklarına başvur.

Büyük ihtimal kazanacaksınız inşallah. Üst model senin için yolda . Yada para iadesi

Hallettim, cevaplarınız için teşekkürler.
Tim'e gidip biraz bağırdım, bunca zaman bu telefon nerelerde diye. Ertesi sabah erken saatte arayıp telefonumu almaya gidebileceğimi söylediler, fatura vb. kayıp belgelerimi de toparlayıp bir kutuya koymuşlar hepsini verdiler.
Cihaz değişmiş mi aynı mı çözemedim, kameramın etrafı kırıktı yenilenmiş, yenilenmesi demek komple kasanın değişmesi demek
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Ama yeni model verebilir diler. Demekki ki vermediler. Eğer IMEI farklı ise yeni cihaz aynı ise dış kasa değişmiş .
 

meneleos

Üye
    Konu Sahibi
Ama yeni model verebilir diler. Demekki ki vermediler. Eğer IMEI farklı ise yeni cihaz aynı ise dış kasa değişmiş .
İş günü tam dolmadı o yüzden yeni model isteme hakkım yoktu malesef. İmei kontrol etmedim henüz ama zaten telefon haşat haldeydi garantiye verdiğimde. Arka kameranın kasası kırık, anakart kırık, şarj yeri patlamış-yanmış, yan tuş takımı kırık, ekran bozuk :)
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: meneleos


Üst Alt