meneleos
Üye
Garantiye verdiğim telefon ortada yok
Telefonum (lumia 620) öldü ölecek haldeyken garantiye verdim, 17 iş günü geçmesine rağmen hala cihaz takibe telefonu kayıt bile etmemişler. Arıyorum soruyorum kimse telefonlara çıkmıyor, tim'e gidip soruyorum 20 iş günü dolsun bakarız diyorlar. Sanırım telefonumu kaybettiler.
Tüketici heyetine başvurup para iadesi istemeyi düşünüyorum ama telefonun faturasını bulamadım. Fatura olmadan para iade hakkım var mıdır ? Bilgilendirebilecek varsa sevinirim.
Tüketici heyetine başvurup para iadesi istemeyi düşünüyorum ama telefonun faturasını bulamadım. Fatura olmadan para iade hakkım var mıdır ? Bilgilendirebilecek varsa sevinirim.

