HasimSahin
Üye
Garanti Kapsamında ama "Ücret?"
Selam arkadaşlar Galaxy Pocket almıştım ve hiç memnun kalmadım diyebilirim. Galaxy Y'ye rom çıkıyor, Galaxy Y2 Pocket'e rom bulamıyoruz. 2 kere garantiye gitti. Anakart değişti ilkinde. 2.sinde telefon açılmamaya başladı. Yine yolladım. 2 seferde de 10 tl'lik fatura çıkıyor. Garanti kapsamında yapıyorlar ve benden kargo mu işçilik mi belli değil 10 tl koparmaya çalışıyor telefoncu. Ben 10 liranın lafında değilim telefon "Garanti kapsamında" yapılıyor kargosu, işçiliği vs kendilerine ait sonuçta garanti dışında kalsa beni arar ücreti budur kabul ediyormusunuz der değil mi? Bende İadesini istiyorum dedim geri verdim. Sizce telefon ücretini alma şansım varmı? Ve ne yapmalıyım?
