Mobilator
Emekli Yönetici
Gangstar WHC yükledim ama...
iyi günler arkadaşlar. bende turkcell t10 var.
haliyle çok iyi bi telefon değil, ama ben buna gangstar whc'yi yüklemeyi başardım! evet, bunu ben yaptım
herneyse, ben şimdi oyunu açıyorum gameloft logosu geliyor, oyunun videosu açılıyor. buraya kadar herşey normal, en ufak bi kasıntı yok. ama sonra video bitince ekranın tam ortasında küçük bir nokta gelip gidiyor, ekran boş, bir şey yok, siyah, arkadan oyunun menü müziği 5 saniye çalıyor. sonra oyun kendiliğinden kapanıp ekran menüye dönüyor. bu neden olur? kaldırmadığındanmı yoksa başka bi sebebimi var?
haliyle çok iyi bi telefon değil, ama ben buna gangstar whc'yi yüklemeyi başardım! evet, bunu ben yaptım

herneyse, ben şimdi oyunu açıyorum gameloft logosu geliyor, oyunun videosu açılıyor. buraya kadar herşey normal, en ufak bi kasıntı yok. ama sonra video bitince ekranın tam ortasında küçük bir nokta gelip gidiyor, ekran boş, bir şey yok, siyah, arkadan oyunun menü müziği 5 saniye çalıyor. sonra oyun kendiliğinden kapanıp ekran menüye dönüyor. bu neden olur? kaldırmadığındanmı yoksa başka bi sebebimi var?
