Gangstar WHC yükledim ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Gangstar WHC yükledim ama...
iyi günler arkadaşlar. bende turkcell t10 var.
haliyle çok iyi bi telefon değil, ama ben buna gangstar whc'yi yüklemeyi başardım! evet, bunu ben yaptım :D
herneyse, ben şimdi oyunu açıyorum gameloft logosu geliyor, oyunun videosu açılıyor. buraya kadar herşey normal, en ufak bi kasıntı yok. ama sonra video bitince ekranın tam ortasında küçük bir nokta gelip gidiyor, ekran boş, bir şey yok, siyah, arkadan oyunun menü müziği 5 saniye çalıyor. sonra oyun kendiliğinden kapanıp ekran menüye dönüyor. bu neden olur? kaldırmadığındanmı yoksa başka bi sebebimi var?
 


devilspath

devilspath

Üye
bazi apk dosyalari farkli ozellikler tasir.. mesela bende htc desire s var.. gangstar miami icin cok ugrastim. normalde acmasi lazim ki aciyo zaten oynuyorum.. kesfettigim seyi seninle paylasayim soruna cevap olacaktir.. bi oyunun farkli cesitleri var. mesela; hd olani var thd olani var 3d olani var.. simdi senin tel hd ve thd acmaz. 3d olani yukle sorunsuz oynarsin.. umarim yardimci olabilmisimdir..
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
deneyecegim tesekkurler..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt