İpucu Gangstar Oyunu WP'ye Doğru

Sponsorlu Bağlantılar



OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Fakat arkadaşımız dememiş ki dün açılan konu vardı oradan devam edebilirdi. Sabit konuları kullanın demiş :)
Sende haklısın fakat, içeriği kullanıcıları bilgilendirme niteliğinde olan her türlü paylaşımlarda yeni konu açmak yerine, sabit konuların kullanılması daha uygun. Bu sayede/şekilde konu kirliliğini de önlemiş oluruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hagios
Tmobile

Tmobile

Üye
Neden kapatılıyor konu onu anlamıyorum.Bazı arkadaşlar moderatörlüğe soyunmuş her konunun altında yeri değil ibaresi.Benzer şekilde açılan konular var arkadaşlar örnek verecek olursak,
Haber - 6Tinder Uygulaması Mağazadan Kaldırıldı! Resmi Tinder Uygulaması Yakında Windows Phone 8 İçin Geliyo - MaxiCep
Buda geliyo demiş, konuyu açan arkadaşta gangstar geliyor demiş.

Haber için teşekkürler.Uygulamacılara böyle sorular sorup kullanıcıları haberdar etmek gerekiyor.
Aslında Cevap Vermezdim Ancak Neden Modrratorluğe soyunayım? Hayır yani mod olsam nolcak bi ayrıcalıkmı oluyor? Sabit konu kullanılabilir dememin nedeni daha gelmedi bir tarih belli değil zynga poker de gelcekti 1.5 senedir gelmedi anlatabilmişimdir heralde benim açtığım konuyu gostermişsin yalnız bir konuda 2 haber yaptım okuyup yazsaydın anlardın senin bana karşı bi garezin var ?
 
Hagios

Hagios

Üye
Sende haklısın fakat, içeriği kullanıcıları bilgilendirme niteliğinde olan her türlü paylaşımlarda yeni konu açmak yerine, sabit konuların kullanılması daha uygun. Bu sayede/şekilde konu kirliliğini de önlemiş oluruz.
Haklısınız.Zaten bende aksini iddia etmedim sizin dediğinize katılıyorum.Ama buna benzer bir çok konu var dedim bu kitlenecekse diğerleride kitlenmeli dedim.Tabi ona siz karar verirsiniz:) Konunun uzamaması için cevap vermeyeyim artık.Yetkili arkadaşlarda karşılıklı konuşma içeren mesajları silebilirler.
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:sirit:
 
keremunye

keremunye

Üye
bu konuda sana katılıyorum kardeş.bir grup var her konunun altına konu kilit veya konu kirliliği demeyi adet edinmiş.şimdi yeni bir grup var oda herşeye gülümseyin modunda olan çok bilgili arkadaşlarımız.amaçları insanları rencide etmekmi,bilgiçlik yapmak mı,oltaya balık düşmüş eğlenelim mi orasını bilemem.insanlar konuları zevzeklik olsun diye açmıyorlar.onlar zaten belli ediyor kendini.bazı konular var olmuş 40 sayfa,konu içinde konu.herkes tüm sayfaları okuyamıyor.gördüğü bişeyi faydası olur diye paylaşmış.bir teşekkür yazarsın olur biter.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hagios
4MaGuS

4MaGuS

Üye
bu konuda sana katılıyorum kardeş.bir grup var her konunun altına konu kilit veya konu kirliliği demeyi adet edinmiş.şimdi yeni bir grup var oda herşeye gülümseyin modunda olan çok bilgili arkadaşlarımız.amaçları insanları rencide etmekmi,bilgiçlik yapmak mı,oltaya balık düşmüş eğlenelim mi orasını bilemem.insanlar konuları zevzeklik olsun diye açmıyorlar.onlar zaten belli ediyor kendini.bazı konular var olmuş 40 sayfa,konu içinde konu.herkes tüm sayfaları okuyamıyor.gördüğü bişeyi faydası olur diye paylaşmış.bir teşekkür yazarsın olur biter.
ilk olarak mesela bende gereksiz ve daha önce açılan konulardan devam edile bileceğini belirtiyorum burada amacım forumun belirli bir düzene oturmasını sağlamak zaten bunun için çalışıyorlar yönetici arkadaşlarımız bende onlara yardımcı olmaya çalışıyorum bu arada bir konu açarken mesela sarjla ilgili bir başlık yazdınız zaten onun ilgili açılan önceki konuları başlıkta belirtiyor onu geçtim üst üste yani 1 sayfa bulunan bir konunun aynısını tekrar açan arkadaşlarımız oluyor bunları önlemek gerekiyor biz arkadaşlarımıza soru sorma değil sadece uygun yerinde sorarsanız daha iyi olur hem o konuda daha detaylı bilgisi olanlar yazar önceki konular olduğu için onlarada bildirim gidiyor onu geçtim telefonla ilgili bir sorunuz varsa zaten onunla ilgili bir sabit konu var o kısımda istediğiniz kadar yazı yazın burada amaç sadece forumdan herkezin kısaca istediği bilgilere erişimi sağlamak aslında bunun kolay bir yolu var yöneticiler onaylamadan konu açılmaması gerekiyor ancak maxicepte sanarım şuan böyle bir uygulama yok ilerleyen zamanlarda gelirmi bilinmez bence geçilmesi gereken bir sistem
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Şuan o sistem kullanılıyor, fakat bizim bölüm için aktif değil. Yasak paylaşımlar yapamadığımıza göre şimdilik lüzumu yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS
dücane

dücane

Üye
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Hagios
HaYalPeresT TM

HaYalPeresT TM

Üye
:maxicep:boşverin fazla konu göz çıkarmaz
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Konular birbiriyle bağlantılı olduğundan birleştirilmiştir.

Lütfen açılan konularla ilgili uyarı ve müdahale kısmını bizlere bırakın.
Sizler bununla ilgili yorumlar yaparsanız konuyu açan arkadaşların yada diğer üyelerin tepkisi ile karşılaşabilirsiniz.

Genel forum düzeni veya WP bölümünde uyguladığımız prosedüre aykırı olduğunu düşündüğünüz bir mesaj veya konu olursa lütfen şikayet yoluyla bizlere bildirin.
Bizler gerekli değerlendirmeyi yapar ve müdahale gerektiriyorsa gereğini yaparız.

Anlayışınız için hepinize teşekkürler.
İyi forumlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS, kursat99 ve Hagios


Üst Alt