OttomaN TigeR
Üye
Aslında arkadaşımız haklı, çünkü dün açılan mevcut bir konumuz vardı zaten. Paylaşım o konudan da yapılabilirdi.Neden kapansin konu? Yani ben bir neden göremiyorum, ama yinede moderatörler daha iyi bilir

İpucu - Gangstar Windows Phone Gelicekmi ? - MaxiCep

boşverin fazla konu göz çıkarmaz