Galiba android icin flash player destegi tamamen kesildi

  • 7 Ekim 2012
  • 1184 Okunma
  • 21 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Forumda telefonla gezerken pc gorunumune geciyim dedim ve tak diye yuklenince cok sasirdim sayfadaki reklamlarin sadece resim halleri var hareket etmiyorlar yani
     


    Yazan: seytan_avcisi
  2. Cok Oldu Kesileli .. :)
     
  3. Son bir kaç güne kadar Play Store'dan indirilebiliyordu.
    Şu an son durumu bilmiyorum.
     
  4. bende sorun yok yani herbir sekilde resimler harekethalinde.
     
  5. Ben halen kullanıyorum flash playeri.
     
  6. 15agustosa kadar adobe flash player lisanslamasi yapilan cihazlar kullanmaya devam edicek. Bu tarihten sonra mobil cihazlar icin flash player lisanslamasi yapilmayacak.
     
  7. aynen eskiden yüklü cihazlarda hiçbir sıkıntı yok kullanabiliyorsun.
     
  8. Safari'den girince bile hareket ediyor sitenin reklamındaki fotoğraflar Android'de hareket etmemesi çok şaşırttı beni :s
     
  9. halen sorunsuz çalışıyor...
     
  10. arkadaş sayfa tam yüklenmeden işlemi durdurmuş da olabilir :hmmm
     
  11. olabilir.bence bi tekrar denesin.
     
  12. :evet:
     
  13. vtunnel gibi sitelerdeki şeyler oynuyor maxicepte oynamıyor :hmmm
     
  14. sende bir sorun var.flashı kaldır tekrar yüklemeyi dene.
     
  15. tekrar yükleyemem falan Allah korusun benim için videoları açsın yeter reklamlar hareket etmesede olur :D
     
  16. :D Yüklersin merak etme
     
  17. bende sorunsuz çalışıyor :) stock rom var telde bi cesaret edemiyom cm9 yüklemeye :S
     
  18. çok dua ettim kesilmesi lazım zaten
     
  19. bende value pack varda onunla alakası olduğunu hiç sanmıyorum :)
     
  20. bende bile hareket ediyor c7de sizde nasıl etmiyor anlamadım. Sende bir sorun vardır.
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
24/09/2018 - 12:24