Telefon Tavsiyesi galaxy w vs xperia neo v

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
galaxy w vs xperia neo v


Galaxy W kanırta kanırta...
 

PriZm

Üye
şakamı bu? Neo V nin gerçekte çok daha iyi olduğunu herkes biliyor.
 
Tepkiler: brqsalvo
    Konu Sahibi
sonuç ortada hocam bide bunun radyasyonu var kalınlığı var osu var şusu var........
 

PriZm

Üye
sonuç ortada hocam bide bunun radyasyonu var kalınlığı var osu var şusu var........
Radyasyon konusu haricinde Neo V her türlü alır

üstelik karşılaştırmak için kullandığınız site resmen saçmalamış

Thin,Long Standby Time,Average Latency gibi ne kadar gereksiz özellik varsa karşılaştırmışlar.birde Kamera,işlemci,ekran,Otg,HDMI karşılaştırması yapsınlar bakalım ne oluyor.


- - - Eklendi - - -

Neo V Galaxy S ile denktir.Galaxy W ile değil.Galaxy W nin Led ekranı bile yok.
 
Tepkiler: Amaru Shady ve brqsalvo
    Konu Sahibi
doğru galaxy wnin led ekranı yok.

internette neredeyse bütün sitelerde W üstün ama hiç Neo V kullanmadım belki daha iyidir bilmeden konuşmak yanlış olur
 

PriZm

Üye
Ben ikisinide gördüm kullandım.1 ghz işlemcisi olmasına rağmen Neo V çok daha hızlı çalışıyordu.bir arkadaşıma da bu iki telefon arasında kalmıştı Neo V aldırttım.
 
Tepkiler: Amaru Shady
    Konu Sahibi
teşekkürler ama ben gece yatarken müzik dinlediğim için ve uyuya kaldığım için mutluyum telefon konusunda ne kadar az radyasyon yersem o kadar iyi
 

ozakin70

Üye
ben bi telefonda önce tipe bakarım beğenmezsem tipini isterse 8 çekirdekli olsun hatta beleş olsun ilgilenmem bile
sony e bakıyorum bi şık lık yok (burda neo v nin üstün olduğunu söylemiyorum) eğer NAWY nin dediği özelliklere bakılırsa ozaman S 'i bile geçiyor işin garip yanı eğer sadece ekrana kamera ya bakacak olursak git bi fotoğraf makinası al derim veya 808 i bekle
 
    Konu Sahibi
samsung hep şık olmuştur zaten nokia 808de bi saçmalık var bence 41 mp nedir abi saçmalık
 

PriZm

Üye
Galaxy S custom romlar ile Neo V den kat kat daha iyi oluyor.
 

amcalu1

Üye
Neo v wonder dan iyi bir telefon kendinizi kandırmayın boşuna
 
    Konu Sahibi
nesiyle kardeşim ben sırf wonder kullanıyorum diye wonderı savunmam ama nette bakıyorum herkes neo v demiş ama nedenini söylememiş ekranından başka nesi üstün bu telefonun ?
 

PriZm

Üye
nesiyle kardeşim ben sırf wonder kullanıyorum diye wonderı savunmam ama nette bakıyorum herkes neo v demiş ama nedenini söylememiş ekranından başka nesi üstün bu telefonun ?
HDMI
OTG
ICS
KAMERA

daha sayayımmı?
 
Tepkiler: ulaskorkut07
bnde karşılaştırma yaprım neo v daha iyi geldi bana
 
    Konu Sahibi
hdmı ve otg geçici şeyler çarşıda fareyle ve lcd tvylemi dolaşçaksın ? asosyalsindir orasını bilemem.

ıcs gelmesi cdden güzel

kamerayıda bilmiyorum artık
 

PriZm

Üye
hdmı ve otg geçici şeyler çarşıda fareyle ve lcd tvylemi dolaşçaksın ? asosyalsindir orasını bilemem.

ıcs gelmesi cdden güzel

kamerayıda bilmiyorum artık
Telefonla çektiğin fotoğrafları,Asphalt 6 ve benzeri hd oyunları 106 ekran televizyonda göstereceksin bunun asosyallikle ne alakası var? bana Galaxy W yi Neo V karşısında savunmaya çalışma lütfen.çünkü gerçekten komik olmaya başladı bu konu

otg geçici şey ha? güldürüyorsun beni
 
Tepkiler: brqsalvo ve ulaskorkut07

valent

Üye
Ben neo kullanıyorum tabiki neo w diyorum 4.0.4 ile daha hızlı oldu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...