Merhaba Galaxy W modelini ağustos başı gibi alacağım çok detaylı inceledim, teknoloji marketlerinde 30dk inceledim ve incelememin sonucu olarak sorularınızı cevaplayayım
1-) Oyun ve internette metal kasa olmadığı için öyle anormal bir ısınma yok her telefondaki gibi.
2-)Bunun hakkında pek bir fikrim yok fakat kullanıcı yorumları ile gta3 de bazılarında az kasma, nova3 ve shadowgun gibi oyunları da rahat oynatıyormuş.
3-)Bunu demelerinin sebebi şudur 1.4GHz OC'lu işlemci olmasıdır orjinali 1GHz dir. Fakat samsung bunu OverClock yaparak arttırmış. Gerçi sonuçta samsung yapmış biz yapmadığımız için sorun olacağını hiç zannetmiyorum çünkü işlemci performansı çok iyi.
4-) Bunun hakkında pek fikrim yok fakat Her android gibi bununda şarj sorunu varmış. Telefonu alınca yazarım
5-)Fikrim yok.
6-)Fikrim yok.
7-)Kamerası gayet iyi
Kamerası gayet iyidir Auto-Focus'lu 5mp Macro özelliğide vardır.