Galaxy w batarya ısınması :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy w batarya ısınması :(
Arkadaşlar telefonun bataryası çok çabuk ısınıyor Müzik dinlerken internete felan giriyorum aniden ısınıyor batarya . Normal mi yoksa bi sorun mu var ? Ne yapmam gerek..
 

esokmen

Üye
Aynı sorun bende de var ama yapacak bir sey yok.
 
Tepkiler: CasuS_87

Mobilator

Emekli Yönetici
Genelde duyuyorum bu şikayeti. Benim one x'te oyun oynarken ısınıyordu bende bi tane mini vantilatör aldım fan niyetine kullanıyorum.
 
Tepkiler: CasuS_87

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
Vantilatörü yanımızda taşımak var bide
 
Tepkiler: Mobilator

MrExpert

Üye

tabi ancak evde oluyor taşısan taşırsın ama.

Sana bir öner: 8 lik pc kasa fanı al bide 9 volt pil ikisini birbirine bantla pile fanı bağla bide mini aç kapa mandalı ekle tamamdır... (fantratörü taşımaktan iyisir.. )
 
Tepkiler: efeyılmaz ve CasuS_87

Kerim.

Üye
Havalar çok etkiliyor.benim tablette kışın çok ısınmıyodu.şimdi ısınıyor biraz
 

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
İns havalardandir

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
İns havalardandir

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 

CasuS_87

Üye
    Konu Sahibi
:

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
android 4'de sanki daha az ısınıyor benimki.. tabi hem sarj hemde max payne oynamak telefonu gevur (orayı demiyorum) gibi yakıyor
 
Havayla ne alakasi var tamamen donanim ve malzeme ile alakali. İphone 3gs ile okadar muzik dinliyorum oyun oynuyorum hic anirmal isindigini gormedim. İsiniyor ama oyle soba gibide degil rahatsiz etmiyor yani. İyiki galaxy w ile 3gs arasinda kaldigimda 3gs yi secmisin
 

Mobilator

Emekli Yönetici


Sana bir öner: 8 lik pc kasa fanı al bide 9 volt pil ikisini birbirine bantla pile fanı bağla bide mini aç kapa mandalı ekle tamamdır... (fantratörü taşımaktan iyisir.. )
oda hassas olur hasar alma ihtimali yüksek. ama benim dediğim usb fanlardan küçük birşey
 



- - - Eklendi - - -

eğer kullanmaya başladıktan 25-30 dk sonra ısınıyorsa çokta problem yoktur herhalde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...