Galaxy W Android 4.0.4 Cyanogenmod 9 Rom Final(06.06.2013)

Sponsorlu Bağlantılar

tarık_07

Üye
Batarya suresu stock romdaki gimdi iyi bence.
 


haser4774

Üye
Gaps icindemiydi ya ayri indirip yukledim ben onuda sanki her programdan iki tane var ram 95 100 arasi hata mi yaptim bilen var mi bu konuyu
 

tarık_07

Üye
Birinci sayfaya bakarsan, rom ve gaps linki ayri oldugunu goreceksin.Romun icinde degil yani ayri yuklenior.
 

haser4774

Üye
Tesekkur ederim peki ram sizde de yuksekmi ..
birde ayarlar 60mg ta kadar yer kapliyo normal mi? Cok soru sordum ama :)
 

tarık_07

Üye
Tesekkur ederim peki ram sizde de yuksekmi ..
birde ayarlar 60mg ta kadar yer kapliyo normal mi? Cok soru sordum ama :)

Dolu dolu kullanimda bicok program acik 250Mb civari ram kaplio.Normalde 100 150mb civari.Evet dedigin gibi uygulamalardan calisan kismina geldiginde ayarlar kismi yuksek nedeni nedir bilmiorum.Ama sonlandirip cikarsan sanirim kapanir.Bilgi alisverisi yapioruz cok soru sordum ne demek :) İyi forumlar.
 

haser4774

Üye
Tesekkur ederim ozaman bi sorum daha var:) touchwi rom kullandim uzun bi sure onun ram biraz daha iyi geldi fakat batarya icin bu rom u yukledim sizce hangi batarya uresi daha iyi kullananlar bi fikir verebilir mi
 

tarık_07

Üye
Cm 10.1 denedim(alpha 5), stock rom kullandim, suanda cm9 final kullaniorum.Sarj konusunda stock romla ayni sarj suresi cm9, ama cm 10.1 su gibi iciyor mubarek.Performans ve sarj cm9 bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: safo95
NovaTR14

NovaTR14

Üye
1-2 arkadaş stok romla aynı şarj süresine sahip demiş kurmak istiyorum ama bu 3g açıncada böyle mi ?
 

ilcarnefice

Üye
1-2 arkadaş stok romla aynı şarj süresine sahip demiş kurmak istiyorum ama bu 3g açıncada böyle mi ?

Saat 8 de sarjdan çıkardığımda yüzde 80 di 15 dk da bir maxicep e tapatalkdan girip sizin gibilere yardımcı olmaya çalışıyorum şu anda yüzde 60 biraz da telefon görüşmesi yaptım bi yarım saat falan birde arka planda 2 antivirüs çalışıyor..
 

tarık_07

Üye
Yaklasik gun icinde 2 saat kadar 3g kullaniorum.50 adet felqn mesaj.1 saat kadar tel gorusmesi.15 saat sarjim gidio stock romdda bu ayniydi.Kullan test et kullanimdan kullanima bagli bu sarj suresi.Zaten rom degistirmek 10 dakikalik birsey.
 

ilcarnefice

Üye
Yaklasik gun icinde 2 saat kadar 3g kullaniorum.50 adet felqn mesaj.1 saat kadar tel gorusmesi.15 saat sarjim gidio stock romdda bu ayniydi.Kullan test et kullanimdan kullanima bagli bu sarj suresi.Zaten rom degistirmek 10 dakikalik birsey.

Aynen titanium backup ile uygulama yedeklesen 10 15 dk birşey sürüyor
 

tarık_07

Üye
Rehbere kayit yaparken sadece telefon hafizasina kayit yapior.Telefona degilde sim karta kayit yapilamio.Varmi bunun bi yontemi cozumu arkadaslar.
 

ilcarnefice

Üye
Rehbere kayit yaparken sadece telefon hafizasina kayit yapior.Telefona degilde sim karta kayit yapilamio.Varmi bunun bi yontemi cozumu arkadaslar.

Copy2sim diye bir program vardı galiba işini görür bu
 

wondermu

Üye
arkadaşlar jelly bean güncellemesi istiyoruz diye herkes e mail atsin sikayette bulunsun orijinal gb sürümünün stabil olmadigini unoffical jelly beanin telefonda kaldirdigini yasal haklarimizi istediğimizi söyleyin
 
kaanslmz

kaanslmz

Üye
arkadaşlar stock rom'daki müzik çaları bulabileceğim yer var mı
 

ilcarnefice

Üye
arkadaşlar stock rom'daki müzik çaları bulabileceğim yer var mı

Onun hakkında bir fikrim yok ama eğer apollo kullanmak istemediğinden stock rom daki müzik çalar ı istiyorsan sana poweramp ı öneririm en iyi android müzik çalar önceden ingilizceydi şimdi tamamen türkçe ve birçok özelliği var..
 

nimeemin

Üye
arkadaşlar ben orjinal roma dönmek istedim odin ile ilgili her şeyi yaptım adb yi filan da açtım fakat telefonu download modnda açtığımda odin telefonu görmüyür start a filan basıom telfonunuzu takın diyor başka bir usb kablosu ile de denedimn oda olmadı lütfen acl yardımmm!!!
 

tarık_07

Üye
arkadaşlar ben orjinal roma dönmek istedim odin ile ilgili her şeyi yaptım adb yi filan da açtım fakat telefonu download modnda açtığımda odin telefonu görmüyür start a filan basıom telfonunuzu takın diyor başka bir usb kablosu ile de denedimn oda olmadı lütfen acl yardımmm!!!

İsletim sistemin ne? Kabloda sorun olabilir baska bi kablo dene. Bilgisayari resetleyip tekrar denedinmi? Bunlari bi kontrol et bakalim.
 


Üst Alt