Galaxy SIII ön sipariş verdim!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun şimdiden.
 


İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
TesekkurlerT
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
lumia900de geleydi bi
 
yeauw

yeauw

Üye
zenginlik dedikleri böyle bişy olsa gerek :P :D hyrlı olsun :)
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
arkadasım böyle yapmayın işte :@ ne zenginligi ya 2 yıl biriktirdigim parayla aldıgım tablet ve telefonumu satıp aldım hala zenginlik diyorsunız
 
klongs

klongs

Üye
senin gonlun zengin o yuzden diyorlar :D
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
arkadasım böyle yapmayın işte :@ ne zenginligi ya 2 yıl biriktirdigim parayla aldıgım tablet ve telefonumu satıp aldım hala zenginlik diyorsunız
olum örnek gitaristsin gitarın dışında değerli eşyalarını gözden çıkarmışsın çok gitar sattım ama ilk gitarım duruyo :D
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
yoook her şeyimi satarım gibson ımı satmam :)
edit: ilk gitarım cort x 1 :ehe
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
gitarın ne?
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
güzelmiş ben egen li 8 düşünüyorum:eller: les paul çok dandik oldu dokunsan parcalanacak
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
güzelmiş ben egen li 8 düşünüyorum:eller: les paul çok dandik oldu dokunsan parcalanacak
les paul almayı düşünüyodum herneyse o gitarlarda büyük değişiklikler yaptım acayip efektler yapılıyo
 
Apit"

Apit"

Üye
Değmez bence. Değerlendirmeleri dinlemediniz mi? Tek değişiklik işlemci diğer yönlerden kötü.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt