Galaxy SIII ön sipariş verdim!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


larten123

larten123

Üye
hayırlı olsun :tebessüm:
 
Enes

Enes

Üye
çok aceleci davranmıyor musun ? telefonlar piyasa çıkınca türkiyeye gönderilen ilk partiler hep hatalı çıkıyor. en azında böyle durumlar ile çok karılaşıldığını biliyoruz ama kesin öyle olacak diye bir şey de yok :) ama bilemiyorum yani muhalefet olmak için söylemedim :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Abi sim kilitli mi yani at&t deyince sadece at&t hatti kullaniliyor diye dusundum . Ya da sanirim bizim burda turkcellin kontratsiz sattigi telefonlar gibi ?

Simkilitli suleyman ama Turkiye de kullanmak icin aldigini belirtirsen 45$ a simkilidini at&t aciyor alirken. Benimki simfree su anda mesela.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amaru Shady
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
Hayirli olsun o zaman :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Tesekkurler sen de tez zamanda kavusursun insallah.
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
inşallah :) patlayacağım ya 3120 kullanıyorum şu an arkadasımın 4s inden giriyorum
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Sorma ya ben de 3gs kullaniyorum. Goren de attan inip esege mi bindin diyor. :ehe
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
:D aynen 700 ü niye sattın diyorlar s3 aldım diyorum inanan yok arkadas :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Inanmasinlar daha iyi cihazi elinde gorunce agizlari acikken resimlerini cekersin sen de. :ehe :)
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
off ya 7 haziran da gelecekmiş 3 haziran demişlerdi az önce aradılar 4 gün bile koyuyor insana :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt