Amaru Shady
Üye
kaldı 20 gün... Sonra gelsin sIII
saat falan da say

kaldı 20 gün... Sonra gelsin sIII

saat falan da say![]()

Oyle deme benimde 20gunum kaldi dakikalari sayiyorum hatta telefondan geri sayim sayaci kurdum surekli bakiyorum ne kadar kalmis diye![]()

iPhone biraz daha bekletecek galiba beni![]()

Oyle deme benimde 20gunum kaldi dakikalari sayiyorum hatta telefondan geri sayim sayaci kurdum surekli bakiyorum ne kadar kalmis diye![]()
sen ne aldın ?
sen ne aldın ?
Suleyman soylemis abd at&t lumia900
Sen ekim ayina kaldin kardesim![]()

Abi sim kilitli mi yani at&t deyince sadece at&t hatti kullaniliyor diye dusundum . Ya da sanirim bizim burda turkcellin kontratsiz sattigi telefonlar gibi ?
off ya 7 haziran da gelecekmiş 3 haziran demişlerdi az önce aradılar 4 gün bile koyuyor insana![]()

