Galaxy SII mi? HTC Sensation XE mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ismayilov_Elcin

Ismayilov_Elcin

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy SII mi? HTC Sensation XE mi?
Telefon alıcam da şimdi hangi telefonu alsam 2 yıl rahat ederim?
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
[h=1]HTC Sensation XE bence[/h]
 
Ismayilov_Elcin

Ismayilov_Elcin

Üye
    Konu Sahibi
Kardeş XE'nin ekranı Sensation gibi toz oluyomu?
 

deveci82

Üye
htc derim başka bişey demem, iphone bile geride kalır bence... htc hepsini sollamış :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bencede xe
 
Türe

Türe

Üye
xe ;)
 
Ismayilov_Elcin

Ismayilov_Elcin

Üye
    Konu Sahibi
XE'nin ekranı Sensation gibi
toz oluyomu?
 
İncİnat

İncİnat

Üye
toz falan yok rahat ol kardesim xe almanı öneririm şiddetle tavsiye
 
klongs

klongs

Üye
s2 almanı öneririm
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Benim bir akrabam Sensetion aldı.Kamerasından hiç memnun değil.Ama Samsung SII gayet başarılı.Tabi Sensation XE nin kamerası nasıl bilmiyorum.
 
karayel90

karayel90

Üye
htc sensation xe ama kamerası iyimi onu bilmiyorum iyiyse al derim
 
PriZm

PriZm

Üye
Xe,Galaxy Nexus.
 
İncİnat

İncİnat

Üye
xe nin kamerası gayet iyi bence s2 ile karsılastırdım gece cekiminde xe önde gündüz netlik neredeyse aynı.
 

ozgur_473

Üye
Bence nexus al rahat et
 
Ismayilov_Elcin

Ismayilov_Elcin

Üye
    Konu Sahibi
Hafızasından dolayı nexus'dan çekiniyorum bilmiyorum 16 gb yeterli olurmu olmazmı?(malum kart gitmiyor)
Bi de kamerası nasıl nexusun?(htc kadar iyi çekiyomu?)
 
karayel90

karayel90

Üye
Bırak nexus'u ya sen htc sensation xe al
 
klongs

klongs

Üye
senin için oyun daha önemliyse s2 al yok müzik daha önemliyse xe al
 
gokay1989

gokay1989

Üye
s2 tek gecerim
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Hafızasından dolayı nexus'dan çekiniyorum bilmiyorum 16 gb yeterli olurmu olmazmı?(malum kart gitmiyor)
Bi de kamerası nasıl nexusun?(htc kadar iyi çekiyomu?)

Süleyman(türe) telefonu kullanmıştı. Kamerasının çok iyi olduğunu söylüyürdu.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt