Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Galaxy SII mi? HTC Sensation XE mi?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ismayilov_Elcin
Üye
Konu Sahibi
Galaxy SII mi? HTC Sensation XE mi?
Telefon alıcam da şimdi hangi telefonu alsam 2 yıl rahat ederim?
Esendağlı
Üye
[h=1]HTC Sensation XEbence[/h]
Ismayilov_Elcin
Üye
Konu Sahibi
Kardeş XE'nin ekranı Sensation gibi toz oluyomu?
deveci82
Üye
htc derim başka bişey demem, iphone bile geride kalır bence... htc hepsini sollamış
Nextman
Emekli Yönetici
Bencede xe
Türe
Üye
xe
Ismayilov_Elcin
Üye
Konu Sahibi
XE'nin ekranı Sensation gibi
toz oluyomu?
İncİnat
Üye
toz falan yok rahat ol kardesim xe almanı öneririm şiddetle tavsiye
klongs
Üye
s2 almanı öneririm
KayraBey
Üye
Benim bir akrabam Sensetion aldı.Kamerasından hiç memnun değil.Ama Samsung SII gayet başarılı.Tabi Sensation XE nin kamerası nasıl bilmiyorum.
karayel90
Üye
htc sensation xe ama kamerası iyimi onu bilmiyorum iyiyse al derim
PriZm
Üye
Xe,Galaxy Nexus.
İncİnat
Üye
xe nin kamerası gayet iyi bence s2 ile karsılastırdım gece cekiminde xe önde gündüz netlik neredeyse aynı.
ozgur_473
Üye
Bence nexus al rahat et
Ismayilov_Elcin
Üye
Konu Sahibi
Hafızasından dolayı nexus'dan çekiniyorum bilmiyorum 16 gb yeterli olurmu olmazmı?(malum kart gitmiyor)
Bi de kamerası nasıl nexusun?(htc kadar iyi çekiyomu?)
karayel90
Üye
Bırak nexus'u ya sen htc sensation xe al
klongs
Üye
senin için oyun daha önemliyse s2 al yok müzik daha önemliyse xe al
Hafızasından dolayı nexus'dan çekiniyorum bilmiyorum 16 gb yeterli olurmu olmazmı?(malum kart gitmiyor)
Bi de kamerası nasıl nexusun?(htc kadar iyi çekiyomu?)