Yardım Galaxy S5 şebeke sorunu için rom atılır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

tupyupp

tupyupp

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S5 şebeke sorunu için rom atılır mı ?
Arkadaşlar cihazım şebeke problemi nedeniyle rom atmayı düşünüyorum. Sammobile sitesinden ana bant sürümü aynı stock rom indirdim. Bunu odin ile yüklesem imeinin uçma ihtimali var mı? bazı yerler 0049 lu bişey olabilir diyor. bazıları stock romda imei uçmaz diyor. nedir bu işin aslı?

NOT: yazılım 5.0 olduğu için efs yedeği almam mümkün değil...
 


Üst Alt