LimePie
Üye
-
Konu Sahibi
-
benim en çok kızdığım nokta samsungun çoğu telefonları sıfırlanıyor i9505 bile sıfırlanıyor ama bizim telefonlar sıfırlanmıyor buna deli oluyorum iştesıfırlamayı bırak. program açılmıyor ki
benim telde wifi sorunu çıktı. 2-3 defa türkiye romunu yükledim düzelmedi ama servise vericem bıktım bu zımbırtıdan
ben bıktım bu samsungun zırvalıklarından. tez vakit bu veledi satmak istiyorum yada 4.4.2 gelirse bir daha uğraşmamak üzere bi kenara bırakıcambenim en çok kızdığım nokta samsungun çoğu telefonları sıfırlanıyor i9505 bile sıfırlanıyor ama bizim telefonlar sıfırlanmıyor buna deli oluyorum işte
aynen hocam kendinden soğuttu iyice samsung senin telefon rootlumu ?ben bıktım bu samsungun zırvalıklarından. tez vakit bu veledi satmak istiyorum yada 4.4.2 gelirse bir daha uğraşmamak üzere bi kenara bırakıcam
aynen hocam kendinden soğuttu iyice samsung senin telefon rootlumu ?
peki warranty bit kaç senin ?yok. şuan rootlu değil dedim ya wifide sorun var türkiye romunu indiriyorum şuan 1 defa daha kurucam odin ile. bakalım düzelmezse samsungun suratına fırlatıcam yeni cihaz talebinde buluncam
peki warranty bit kaç senin ?yok. şuan rootlu değil dedim ya wifide sorun var türkiye romunu indiriyorum şuan 1 defa daha kurucam odin ile. bakalım düzelmezse samsungun suratına fırlatıcam yeni cihaz talebinde buluncam
peki warranty bit kaç senin ?
peki warranty bit kaç senin ?
ulaa sayacı artırmışın1 malesef
sorma ya kingo rootla cwm yükleyeyim dedim sayaç arttıulaa sayacı artırmışınhangi romdasın şuan niye beni dinlemedin müdür sana root yapma dediydim
sorma ya kingo rootla cwm yükleyeyim dedim sayaç arttışuan orjinal romdayım chain fire i9505 e triangleyi çıkardı ama i9500 e çıkarmıyor nedense
aynen gözümden kaçtı yoksa öyle birşey yapmazdım hangi romu tavsiye edersin artık ok yaydan çıktı bi kerehmm kötü olmuş ben yazmıştım ama kingo rootun üzerine cwm çakarsan sayaç yine artar diye gözünden kaçmış galiba. neyse artık sayacın arttığına göre istediğin gibi takılırsın gerçi doğru düzgün rom yok ama wanam omega crash rom filan kurarsın
aynen gözümden kaçtı yoksa öyle birşey yapmazdım hangi romu tavsiye edersin artık ok yaydan çıktı bi kere
takip ediyorum bulursam anlatımı paylaşacam
Bende s4 9505 kullanıyorum rootlu stock rom, custom gereği duymadım, wifi veya sarj sorunu olmadığı için birde Bu sekilde telefon stabil çalışıyor,stok romda şarj sorunu vb yaşamıyorsan custom rom yüklemene gerek yok . rootunu yap keyfine bak hesabı takılabilirsin. onun dışında crash rom ve wanam rom bayağı iyi diyorlar. ben kullanmadım. şuan rootsuz türkiye sürümündeyim. 4.4.2 gelene kadar herhangi bi custom rom kullanmayı düşünmüyorum.
Ben son bir haftadır yaklaşık 4 farklı rom denedim, omni, cm11,orjinal 4.2.2., orjinal 4.4.2, rootlu 4.4.2, rootlu4.2.2 imei şebeke sorunu yaşamadım, ancak bazı romlarda wifi çalışmadı.@LimePie hocam custom rom mu attın cihaza ? ayrıca ben 4.3ten 4.2.2ye döndüm başarılı bir şekilde.ama sayaç arttı 4.2.2 ye dönünce imei şebeke gitmez ama sayaç artar sayaç sıfırlamanında şimdilik bi çözümü yok. custom rom olarakta güzel bişey yok bence şuan için. 4.4.2 cm11 veya wanam kurabilirsin ama wanam kötü bence
Ben son bir haftadır yaklaşık 4 farklı rom denedim, omni, cm11,orjinal 4.2.2., orjinal 4.4.2, rootlu 4.4.2, rootlu4.2.2 imei şebeke sorunu yaşamadım, ancak bazı romlarda wifi çalışmadı.
Hollanda 4.4.2suan hangi Romdasiniz?
Hollanda 4.4.2
Diğer kullandığım 4.4.2 versiyonundan farklılık yok,anladım değişiklik varmi
Diğer kullandığım 4.4.2 versiyonundan farklılık yok,
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?