Galaxy S4 Downgrade 4.2.2 ?

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
sıfırlamayı bırak. program açılmıyor ki

benim telde wifi sorunu çıktı. 2-3 defa türkiye romunu yükledim düzelmedi ama servise vericem bıktım bu zımbırtıdan
benim en çok kızdığım nokta samsungun çoğu telefonları sıfırlanıyor i9505 bile sıfırlanıyor ama bizim telefonlar sıfırlanmıyor buna deli oluyorum işte
 
benim en çok kızdığım nokta samsungun çoğu telefonları sıfırlanıyor i9505 bile sıfırlanıyor ama bizim telefonlar sıfırlanmıyor buna deli oluyorum işte
ben bıktım bu samsungun zırvalıklarından. tez vakit bu veledi satmak istiyorum yada 4.4.2 gelirse bir daha uğraşmamak üzere bi kenara bırakıcam
 
Tepkiler: LimePie
aynen hocam kendinden soğuttu iyice samsung senin telefon rootlumu ?

yok. şuan rootlu değil dedim ya wifide sorun var türkiye romunu indiriyorum şuan 1 defa daha kurucam odin ile. bakalım düzelmezse samsungun suratına fırlatıcam yeni cihaz talebinde buluncam
 
Tepkiler: LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
yok. şuan rootlu değil dedim ya wifide sorun var türkiye romunu indiriyorum şuan 1 defa daha kurucam odin ile. bakalım düzelmezse samsungun suratına fırlatıcam yeni cihaz talebinde buluncam
peki warranty bit kaç senin ?
yok. şuan rootlu değil dedim ya wifide sorun var türkiye romunu indiriyorum şuan 1 defa daha kurucam odin ile. bakalım düzelmezse samsungun suratına fırlatıcam yeni cihaz talebinde buluncam
peki warranty bit kaç senin ?
 

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
ulaa sayacı artırmışın hangi romdasın şuan niye beni dinlemedin müdür sana root yapma dediydim
sorma ya kingo rootla cwm yükleyeyim dedim sayaç arttı şuan orjinal romdayım chain fire i9505 e triangleyi çıkardı ama i9500 e çıkarmıyor nedense
 
sorma ya kingo rootla cwm yükleyeyim dedim sayaç arttı şuan orjinal romdayım chain fire i9505 e triangleyi çıkardı ama i9500 e çıkarmıyor nedense

hmm kötü olmuş ben yazmıştım ama kingo rootun üzerine cwm çakarsan sayaç yine artar diye gözünden kaçmış galiba. neyse artık sayacın arttığına göre istediğin gibi takılırsın gerçi doğru düzgün rom yok ama wanam omega crash rom filan kurarsın
 
Tepkiler: LimePie

LimePie

Üye
    Konu Sahibi
aynen gözümden kaçtı yoksa öyle birşey yapmazdım hangi romu tavsiye edersin artık ok yaydan çıktı bi kere
 
aynen gözümden kaçtı yoksa öyle birşey yapmazdım hangi romu tavsiye edersin artık ok yaydan çıktı bi kere

stok romda şarj sorunu vb yaşamıyorsan custom rom yüklemene gerek yok . rootunu yap keyfine bak hesabı takılabilirsin. onun dışında crash rom ve wanam rom bayağı iyi diyorlar. ben kullanmadım. şuan rootsuz türkiye sürümündeyim. 4.4.2 gelene kadar herhangi bi custom rom kullanmayı düşünmüyorum.
 
Tepkiler: LimePie
takip ediyorum bulursam anlatımı paylaşacam
Bende s4 9505 kullanıyorum rootlu stock rom, custom gereği duymadım, wifi veya sarj sorunu olmadığı için birde Bu sekilde telefon stabil çalışıyor,
 
Ben son bir haftadır yaklaşık 4 farklı rom denedim, omni, cm11,orjinal 4.2.2., orjinal 4.4.2, rootlu 4.4.2, rootlu4.2.2 imei şebeke sorunu yaşamadım, ancak bazı romlarda wifi çalışmadı.
 
Sayaç problemim yok, daha doğrusu sayaç takıntım yok, custom olarak cm denedim, bir ara phoneix denemek istiyorum