4PuNiSHeR
Üye
-
Konu Sahibi
-
Talip sana 4.1.1 yetmiyordu. Bu yeter herhalde. Hoş bi rom atarsın da
sammobile ne zaman resmi samsung blog u oldu onu anlamış değilim
ne gibi ?
Ya lutfen gelsin su multiwindow
Onu sunacaklarını sanmam sonuçta note serisi var
Gönderilerim HTC One X ile Forum Runner
Haberi gördüm okudum ve bilgilendirme amaçlı burada paylaştım.Haberi yayınlayan kaynak resmi bloğu diye yazmış sorun benden kaynaklanmıyor yani.
Kardeşim hiç sammobile yazıp google da arattin mı orda fan sitesi yazıyor ayıptır resmen kopyala yapıştır yaparak konu açıyor çoğu arkadaş ki bunlarıda mod yapıyorlar valla büyük ayıp ayrıca sözüm sana değil konuyu açan arkadaşım sadece bir serzeniş
Gönderilerim HTC One X ile Forum Runner
Onu sunacaklarını sanmam sonuçta note serisi var
Gönderilerim HTC One X ile Forum Runner
S3'ü yabana atmayın. Tabikide yayınlarlar. O zaman 4.1.2 güncellemesinin ne anlamı kalır ki?
Ben daha once de duymustum ama belki custom ronlarla gelir
Custom romlarla bencede olur yani yapılmayan şey yok onlarla
Gönderilerim HTC One X ile Forum Runner
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?