ANIL
Admin
-
Konu Sahibi
-
rengi pek de hoş değilmiş.. Beyazı daha güzel diğerlerine nazaran ama tasarım hala sıkıntı tabi benim görüşüm
Hiçbiri Tasarım Açısından Bence Galaxy S2 kadar iyi değil,ama bunun çakıl mavisi alınabilir bir millet kullanmaya başlasın bakalım ne gibi sıkıntıları varmış,işlemciler yanacaklar'mı vs vs
600 bin arka kapağı samsung imha ediyor ama üstüne de Türkiye'ye mi getiriyor?
tasarım kişiden kişiye değişen bir unsur
yeni ıphone ezcek s3 ü
s3 bence çokta iyi bir cihaz değil yani beklentilerimi suya düşürdü ben samsung'dan en az 2GB ramli ve daha güçlü bir GPU'su olan bir model beklerdim
o zaman koreden getirttir
1gb ramı beğenmiyor musunuz? peh...
Pardon abi doğruya bizim cihazlarla kıyasladım birden...androidde olunca sen de begenmezsin yarisindan fazlasini sistem kullaniyor zaten.
Pardon abi doğruya bizim cihazlarla kıyasladım birden...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?