Galaxy s3 ram farki

  • 22 Eylül 2012
  • 2192 Okunma
  • 8 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. ARKADASLAR VERECEĞIM VIDEO LINKINDEKI S3 TE RAM MIKTARININ BAYA FAZLA OLDUĞU GORÜLÜYO TURKIYE VE AVRUPADAKI S3 LER FARKLIMI OYLEYSE COK KOTU YANI VIDEOYU TAM EKRAN YAPIP UYGULAMA YONETICISINE GIRINCE PAUSE YAPIN. 1.62 GB GORUNUYO BIZDE 779 MB S3 KULLANICILARININ YASADIGI EKRAN GECIKMELERI SANIRIM BUNDAN OLUYO.DAHA ONCELERI SİTELERDE SOYLENIYODU 2 GB RAMLI S3 DIYE SANIRIM BU İLK VİDEO OLABILIR AMA İŞİN KOTU TARAFI İPHONE 5 LE KARŞILASTIRMAK İÇİN YAPILMIS VIDEO YANI İP 5 BAYA KASACAGA BENZIYO S3 Ü
    iPhone 5 vs Galaxy S3 - Hands-On Impressions & Speedtest - YouTube
     


    Yazan: cavemece
  2. 0:52 de adam 50 tane uygulama kapatıyor :oha:
     
  3. 2 GB'lık sürüm onlar. Türkiye'deki cihazlar 1 GB RAM'e sahipler.
     
  4. Onlar LTE versiyon...
     
  5. Boş ram miktarı birtek multtaskingde önemli.videoda 0:52 de durdurursan görürsün :) 2 GB ram ile daha %30-40 larında iken 50 tane uygulama açık :D
     
  6. evet öyle :) Multi tasking olayı ayrı bir konu zaten. Hani benim başlıkta belirtmek istemediğim telefonda uygulama çalışmıyorken de ramin dolu olmasının nedeni. Yoksa zaten çalışan uygulamanın ramde yer kaplaması kadar doğal birşey var mı şu dünyada :D
     
  7. 2 gb lik modeli abd olan 2 çekirdekleri bizlerdeki 1gb ramli 4 çekirdek olanı sanırım..
     
  8. guney korede hem 4 cekirdek
    hem 2gb ram war
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
17/11/2018 - 03:16