enoes
Üye
)Jelly_Bean' Alıntı:S3 güzeldir.Yorumlara takma pil tabiki çabuk bitecek 3310 kullanmıyorsun burda.Kocaman ekran kullanıyorsun üstüne kapasitif bir ekran var sürekli gerilimde sürekli gerilimde.Arka planda çalışan uygulamalar,bildirim ışıkları babanızın hayrına çalışmıyor heralde beğenmeyen 4S alabilir.Ha illada pil ömrünü uzatmak istiyorsanız atarsınız s3 e root çekersiniz downclokla 400mhz e işlemci hızını o zamanda bune yavaş dersiniz.İnsanoğlu bu işte tatmin olmak bilmiyor. (konudan konuya atladım ama)

