galaxy s3 kullanan war mı gerçekten sorunlu mu?

Sponsorlu Bağlantılar

enoes

enoes

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s3 kullanan war mı gerçekten sorunlu mu?
arkadaşlar ben bi sürü yorum okudum genelde iyi bişe söyleyen pek yok gibi galaxy s3 kullanan warsa beni aydınlatabilir mi galaxy s hayranı olarak durum buysa htc one x'e doğru kayacam


yada başka alternatif bilen warsa yorumlara açığım
 


cagamagic

Üye
Ben galaxy 3 yeni geçtim,2 haftadır kullanıyorum.Forumlarda geçen olumsuz özelliklerini yaşamadım.En sevdiğim yanı batarya ömrü,1.5 gün dayanıyor yoğun kullanımda.Wifi bütün açık kalsa bile bir güne yakın batarya tüketiyor.Renk olarak çakıl mavisini seçtim beyazdan daha iyi duruyor,32 gb kart aldım,oyunlar vs herseyi yükledim kasma olmadı,internette gezinme iyi hızlı giriyor sayfalara...
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hiç sıkıntı yaşamadım ama nokia 701 ile bir turlu nfc yapamadık bi osıkıntı oldu bnim için
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Sorun yaşamazsın. One x'te iyi bir seçim ama.
 

YuKa

Üye
Valla s3 kullanıcısıyim telefon manyağı biri olarak. Bu tel anca. Beni doyurdu. Iphone 4s i kullandım ama belki bi Başkanı yav her yönüyle tavsiye ederim
 
SilentOne

SilentOne

Üye
hakkaten telfon super doyuruyor orası kesin :D
 

yusuf011

Üye
arkadaş yorum yazmış telin ömrü 1.5 gün diye.. wifi açık olrsa bi gün gidiyor süper diye...

bu s3e geçen arkadaşların çogunlugu 4sten geldgi içn yorumlar güzel degil genelde.. mesela bu arkadaşn olayı benim için kötü bi durum çnkü ben wifi açıkken ble 1.5 gün rahat süryordu sarjı.. anlamadm arkadaş androiddemi sorun yoksa s3temi yok ışıgı kısacaksn siyah arka plan , arka plan uygulamaları kapat push bldrmleri kapa wifi 3g gerekmedkçe kullanma falan ben bunların hiçbrni 4ste yapmıyordumki zaten... zaten yaptktan sonra bana göre önemini yitiriyor. yani sen zaten android kullanıcısısın. androidden geçenler teli seviyor ama iostan geçenler sevmiyor olay bu. bana eger soracak olrsan 4s al . ama htc one x alma ynede sen blrsn
 
Jelly_Bean

Jelly_Bean

Üye
S3 güzeldir.Yorumlara takma pil tabiki çabuk bitecek 3310 kullanmıyorsun burda.Kocaman ekran kullanıyorsun üstüne kapasitif bir ekran var sürekli gerilimde sürekli gerilimde.Arka planda çalışan uygulamalar,bildirim ışıkları babanızın hayrına çalışmıyor heralde beğenmeyen 4S alabilir.Ha illada pil ömrünü uzatmak istiyorsanız atarsınız s3 e root çekersiniz downclokla 400mhz e işlemci hızını o zamanda bune yavaş dersiniz.İnsanoğlu bu işte tatmin olmak bilmiyor. (konudan konuya atladım ama :D)
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Jelly_Bean' Alıntı:
S3 güzeldir.Yorumlara takma pil tabiki çabuk bitecek 3310 kullanmıyorsun burda.Kocaman ekran kullanıyorsun üstüne kapasitif bir ekran var sürekli gerilimde sürekli gerilimde.Arka planda çalışan uygulamalar,bildirim ışıkları babanızın hayrına çalışmıyor heralde beğenmeyen 4S alabilir.Ha illada pil ömrünü uzatmak istiyorsanız atarsınız s3 e root çekersiniz downclokla 400mhz e işlemci hızını o zamanda bune yavaş dersiniz.İnsanoğlu bu işte tatmin olmak bilmiyor. (konudan konuya atladım ama :D)

10 gider sonra :D
 
Ellemon

Ellemon

Üye
telefonu 2 aydır kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım. Telefonu alamayan başka telefon alıp pişman olan vs s3 gibi telefona çamur atmaya kalkıyor.
 

furkey

Üye
öncelikle iphone ile s3 ü karşılaştırma derim. iPhone 4s cihaz olarak s3 ün yanına bile yaklaşamaz. iPhone un pilinin daha fazla gitmesinin bi iki sebebi var. İşte optimizasyon, polymer pil kullanımı, küçük ekran gibi. Ama androidde razr maxx dan sonraki en iyi pil ömrü bu cihazda arkadaşım. Ona göre düşün al. One X bana kalırsa s3 kadar iyi hatta bir iki özelliğiyle s3 ten iyi bir telefon. Ama benim için pil ömrü aşırı derecede büyük bir önem arz ettiği için s3 e yöneldim ben. Sen de kendi ihtiyaçlarını belirle ve ona göre telefon al derim...

Bu arada telefon androidde gördüğüm en sıkıntısız ve stabil yazılımla geliyor. O açıdan bir sıkıntın olmasın
 
SilentOne

SilentOne

Üye
ablamda 4s var bnim yaptıklarımın aynısını yaptığı zaman nedense bnim pil +5 saat daha gidiyor 4s in batarya pert bu 1
ikinci burada fanlık yapmayalım her ne kadr jb de yapsan iphone gidip kamera uygulamasını silip yerine kendi uygulamanı koyamanıyon kapalı kutu kullanacağıma çok seçik kullanırım daha iyi bu arada stabile tamam iosda ama multitoch u goruyoz her ne kadr stabilede olsa bi symbianı geçemiyor megoo demiyom orada sisteme kafa atar megoo
 
newguard

newguard

Üye
bende s3 den memnunum 2 ay oldu alalı daha bi sıkıntı çıkmadi almadan önce one xle baya karşılaştırdım sonunda beyaz s3 aldım 4s e hiç bakmadım bile iyikide bakmamışım
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
s3 ü tavsiye ederim çünkü telefon adeta uçuyor kusursuz bi telefon kesinlikle al derim
 
angelsdraw

angelsdraw

Üye
Yahu bu telefon aleminde iyiki S3 Var mış dedirttirecek bir telefon Tavsiye edilir
 
PremiumWork

PremiumWork

Üye
Tavsiye ederim kardeşim sorun sıkıntı yaşamazsın.O bilgileri yazan çoğu arkadaş sağda solda yani kulaktan dolma bilgileri yazmışlar!
 
rberkay

rberkay

Üye
bende yeni aldım herhangi bi sıkıntı yaşamadım. telefonu sürekli kullandığım halde pili 1 güne yakın dayanıyor. hevesimi aldıktan sonra pil ömrünün 1-2 günü aşacağına inanıyorum.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bn hefesimi almadan once 1 gun gidiyordu aldiktan 3 gunu bulmaya basladim:-)
 
epts

epts

Üye
One x i yabana atmayın derim. Zaten isminden de anlaşıldığı gibi . Yani buna (o ne )demişler. Bilinmeyince de (x )demişler.
 

cml077

Üye
Bende çoktandır kullanıyorum s3ü hiç sıkıntı yaşamadım süper bi telefon :D
 


Üst Alt