Galaxy S3 i9300 Galaxy S3 için firmware yükleme

Sponsorlu Bağlantılar

Firmware atarken sorun yaşadınız mı?


  • Kullanılan toplam oy
    3
mertarslang

mertarslang

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S3 için firmware yükleme
Galaxy S3 için rom yükleyip beğenmeyen kardeşlerim, telefonu hard brick veya soft brick olmuş kardeşlerim, veya hard reset atmak isteyen arkadaşlar için firmware yüklemenin yönetimini anlatacağım.
İndirilecek dosyalar;
Firmware dosyası:

Odin v3.07:

Firmware kurulumunu anlatıyorum:
Öncelikle firmware dosyasını indirim .rar halindeki dosyayı masaüstüne çıkatıyoruz.(zaten 1 dosya var oda I9300XXUGNB6.md5)

Daha sonra telefonu Download Mod 'a alacağız. Telefonu Download Mod 'a almak için öncelikle telefonu kapatınız. Daha sonra ses kısma+ güç tuşu+ ana menü tuşuna aynı anda basılı tutuyoruz. Ve ekran açılınca bir defa olmak üzere ses açma tuşuna basıyoruz. Download Mod 'a girince USB kablosu ile bilgisayara bağlıyoruz. Bu işlemleri yaptıktan sonra Odini zipten çıkarıp açıyoruz.

Şuan telefon download modda ve odini açınca ID:COM kısmı mavi veya yeşil olunca telefonu okuduğunu anlamış oluyoruz. Daha sonra aşağıda gördüğümüz PDA butonuna basın ve masaüstüne attığınmız .md5 uzantılı dosyayı seçiyoruz ve odinin dosyayı kabul etmesini bekliyoruz bu esnada program yanıt vermeyebilir çünkü dosya yüksek boyutlu olduğu için. Ama bekleyin kendisi düzelecektir.


Program yanıt verince starta basarak yazılımı yüklemeye başlayabiliriz. Yükleme yaklaşık 7 dk sürecektir. Yükleme dolunca otomatik olarak yeniden başlayacaktır. Normal başlamadan biraz daha uzun sürecektir.


-MERT ARSLAN G.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: McBoltt60


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Konuya hazırladığınız görselleri ekleyebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: mertarslang
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Tamamdır arkadaşım emeğine sağlık
 
  • Beğen
Tepkiler: mertarslang
mertarslang

mertarslang

Üye
    Konu Sahibi
Özetle Samsung Telefonları için firmware yüklemenin yönetimi şudur;
**İlk önce telefonunuzu Download Mod 'a alınıniz. (bkz. Ses kısma tuşu+ana menü tuşu+güç tuşu)
**Daha sonra Odin v3.07 programını açınız ve USB kablo yardımı ile telefonu PC 'nize bağlayıniz.
**Odin telefonu okuyunca, .md5 .tar uzantılı firmware dosyanızı PDA kısmına seçiniz ve starta basınız. Bu kadar iyi forumlar :)
Tamamdır arkadaşım emeğine sağlık
Ben konuyu açtığınızi yeni gördüm resimler hazırdı zaten eski kullanıcı adımi koymuşum. Konuyu tekrardan açtığınız için teşekkür ederim adminim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Rica ederim ben bildirim göndermiştim sorun değil önemli olan azminiz. Ben Teşekkür ederim keyifli forumlar
 
mertarslang

mertarslang

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim ben bildirim göndermiştim sorun değil önemli olan azminiz. Ben Teşekkür ederim keyifli forumlar
Telefondan kaynaklanan bir sorun olabilir. Herşey için teşekkürler iyi gunler efendim.
Rica ederim ben bildirim göndermiştim sorun değil önemli olan azminiz. Ben Teşekkür ederim keyifli forumlar
Telefondan kaynaklanan bir sorun olabilir. Herşey için teşekkürler iyi gunler efendim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
McBoltt60

McBoltt60

Üye
mertarslang
bu konuyu acmıssın cok sagoll
linkler saglam
eyw .. :)
 
lidermay

lidermay

Üye
kardeşim bu orjinal rom di mi. bir de benim telefon clon ımeı yüklü bu romu atarsam şebeke sorunu yaşar mıyım
 


Üst Alt