olovet
Üye
-
Konu Sahibi
-
Az özellikmi ekleyip? alakası yok ayrıca ileride galaxy s3 android 4.x veya 5.x gibi sürümlere güncellenirken s2 belkide 4.0'da kalacak.Sen Galaxy s2 den Galaxy S3 e geçsedin az ozellik ekleyip telefon kakalamanin alasini gorurdun
Az özellikmi ekleyip? alakası yok ayrıca ileride galaxy s3 android 4.x veya 5.x gibi sürümlere güncellenirken s2 belkide 4.0'da kalacak.
Az özellikmi ekleyip? alakası yok ayrıca ileride galaxy s3 android 4.x veya 5.x gibi sürümlere güncellenirken s2 belkide 4.0'da kalacak.
- - - Eklendi - - -
Arkadaşın sorusuna gelince jailbreak gibi benzer şeyler yapmaya gerek yok .apk uzantılı dosyaları indirip veya aattıgınızda direk çalıştıracaksınız bilgisayardaki exe dosyaları gibi marketteki uygulamaların ise (bir çoğu ücretsiz) indirdiğinizde telefon kendisi kurar
Dostum sen guncelleme ve donanim farkini anlayamiyorsun sanirim ?
S2 de kullanilan cpu sadece oc yapilip sunuldu bir de islemci 2 cekirdek 1.2 ghz den 4 cekirdek 1.4 ghz e cekildi bu mu dur ? Eger bu farksa gelip de iPhone a laf etmeyin Allah askina. Sistem stabil ve istersen 800 mhz koy (ki koydular da) hala dunyanin en iyi cihazlari arasinda
- - - Eklendi - - -
Hem s3 yeni ckti o almayacak da baska bi cihaz mi alacak ??
tavsiyem dropbox aç samsung 50 gb veriyor zaten dropboxtan dropboxa indirdidiğin apk uzantılı dosyayı dropboxa at telefondan yüklersin
Sen Galaxy s2 den Galaxy S3 e geçsedin az ozellik ekleyip telefon kakalamanin alasini gorurdun
sen mesajlaşma ve interneti sadece kullanıyorsan o başka.
- - - Eklendi - - -
oyun kurmak için tek yapman gereken apk yı kur sd yi apk'dan indir. bu kadar
sen mesajlaşma ve interneti sadece kullanıyorsan o başka.
- - - Eklendi - - -
oyun kurmak için tek yapman gereken apk yı kur sd yi apk'dan indir. bu kadar
Sen Galaxy s2 den Galaxy S3 e geçsedin az ozellik ekleyip telefon kakalamanin alasini gorurdun
Ne overclockundan bahsediyorsun arkadaşım gpu ya laf etsen bişey demeyiz ama o 4 çekirdek yapmalarının nedeni yüksek performansın yanında düşük güç tüketimi kaç insan gördüm s2 sabahtan akşamı çıkaramıyor diye ağlayan. Saçma sapan fanboyluk yapıp küteleceğim ayağına küçük düşüyorsunuz. Adam burada bilgi almak istiyor yardımcı olmayacaksan başka konuya.
Hayir nerden cikardin mesaj ve neti Allah askinabilip bilmeden sirf cevap olsun diye konusuyor bazilari. iPhone a laf edeceginize s3 u dikkatli inceleyin ! Adam oc yapip veriyo elinze
tavsiyem dropbox aç samsung 50 gb veriyor zaten dropboxtan dropboxa indirdidiğin apk uzantılı dosyayı dropboxa at telefondan yüklersin
Hayir nerden cikardin mesaj ve neti Allah askinabilip bilmeden sirf cevap olsun diye konusuyor bazilari. iPhone a laf edeceginize s3 u dikkatli inceleyin ! Adam oc yapip veriyo elinze
Dostum sen guncelleme ve donanim farkini anlayamiyorsun sanirim ?
S2 de kullanilan cpu sadece oc yapilip sunuldu bir de islemci 2 cekirdek 1.2 ghz den 4 cekirdek 1.4 ghz e cekildi bu mu dur ? Eger bu farksa gelip de iPhone a laf etmeyin Allah askina. Sistem stabil ve istersen 800 mhz koy (ki koydular da) hala dunyanin en iyi cihazlari arasinda
- - - Eklendi - - -
Hem s3 yeni ckti o almayacak da baska bi cihaz mi alacak ??
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?