S2 ile s3 arasında nasıl fark yok
1) s2 480*800 ekran - s3 1280*720
2) s2 1650 mh batarya - s3 2100
3) s2 mali 400 , 256 mhz de çalışan Gpu - s3 mali 400 , 400 mhz de çalışan Gpu.
4) s2 nin her modelinde nfc yok - s3 de var
5) s2 de s-beam teknolojisi yok - s3 de var
6) s2 nin sistemi fat32 dir - s3 un sistemi fat32 değildir.
7) s2 de 1080 picsel video çekiminde kamerayı yakınlastıramazsın - s3 de 1080 picselde yakınlastırma yapabilirsin
8) s2 nin ppi değeri tam emin değilim ama 270 civarı galiba - s3 de 306 ppi değeri
9) s2 nin on kamerası ile hd çekim yapılamaz - s3 ile yapılır
10) s2 büyük ihtimal jelly bean den sonrasını alamaz - s3 alır
11) s2 32 gb. ta kadar destekler - s3 64 gb
12) s2 de aynı anda 2 video seyredemezsin - s3 ile seyredebilirsin.
Nasıl 2 si arasında fark goremedin anlamadım ! Sizlnkisi birazda marka fanatikligi olmuş yok htc one x , s3 den daha iyi filan . Arkadaşım htc one x ile galacy ace ı karsılastırmıyorsun. Neye göre one x daha iyi ; tek kanaldan işlem gören telga 3 olduğu icinmi ; yoksa s3 den 40 nm. islemcisiyle daha çok ısındığı icinmi? Neyi üstün bu cihazın s3 den ? Şekil dersin eyvallah derim sana ; ama öbür turlu komik oluyorsunuz rica ediyorum yapmayın boyle. + lumia 920 yi gözünüzde bu kadar buyutmeyin , bana göre wp8 daha tam oturmamış bir sistem , ekran koruyucu devreye girer wi-fi bağlantısı kesilir , internet üzerinden video upload yapamazsın. Umarım derdimi anlamıssındır güzel kardeşim benim. İyi forumlar dilerim kardeşim
Konuyu açan arkadaş eğer acelen varsa s3 al ; acelen yoksa 2013 mart ayına kadar bekle , o zamana kadar hangi cihazlar nasıl çıkacak belli olur zaten