Galaxy S3 almakmı yoksa beklemekmi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
muscler

muscler

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S3 almakmı yoksa beklemekmi
selam arkadaşlar şuan galaxy s 2 kullanmaktayım telefonum çok takılmaya beni memnun etmemeye başladı ucuz bi fiyata satıp galaxy s3 mü alsam yoksa biraz daha bekleyip daha iyi bir telefonmu şuan piyasada S3 dışında beni tatmin eden bi modele rastlamadım acaba samsungdan bu sene yeni galaxy modeli gelirmi yoksa S3 almalıyım ?
 


.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
ben s2 ile s3 arasında pek bi fark göremedim yerinde olsam almazdım s2 seni idare eder. ama illa alıcam diyorsan s3den güzel modellerde var mesela one x i inceleyebilirsin ne biliyim l920 vs. birsürü güzel cihaz var s3 alma demiyorum oda güzel telefon ama işte o kadar para vericeksin sonuçta iyi bişey al almışken :)
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Bence bekle biraz zaman geçsin S II zaten iyi bi telefon onu satıp da yerine S III veya One X almak müsriflikten başka bişey olmaz.
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
ben s2 ile s3 arasında pek bi fark göremedim yerinde olsam almazdım s2 seni idare eder. ama illa alıcam diyorsan s3den güzel modellerde var mesela one x i inceleyebilirsin ne biliyim l920 vs. birsürü güzel cihaz var s3 alma demiyorum oda güzel telefon ama işte o kadar para vericeksin sonuçta iyi bişey al almışken :)

S2 ile s3 arasında nasıl fark yok :hmmm

1) s2 480*800 ekran - s3 1280*720
2) s2 1650 mh batarya - s3 2100
3) s2 mali 400 , 256 mhz de çalışan Gpu - s3 mali 400 , 400 mhz de çalışan Gpu.
4) s2 nin her modelinde nfc yok - s3 de var
5) s2 de s-beam teknolojisi yok - s3 de var
6) s2 nin sistemi fat32 dir - s3 un sistemi fat32 değildir.
7) s2 de 1080 picsel video çekiminde kamerayı yakınlastıramazsın - s3 de 1080 picselde yakınlastırma yapabilirsin
8) s2 nin ppi değeri tam emin değilim ama 270 civarı galiba - s3 de 306 ppi değeri
9) s2 nin on kamerası ile hd çekim yapılamaz - s3 ile yapılır
10) s2 büyük ihtimal jelly bean den sonrasını alamaz - s3 alır
11) s2 32 gb. ta kadar destekler - s3 64 gb
12) s2 de aynı anda 2 video seyredemezsin - s3 ile seyredebilirsin.

Nasıl 2 si arasında fark goremedin anlamadım ! Sizlnkisi birazda marka fanatikligi olmuş yok htc one x , s3 den daha iyi filan . Arkadaşım htc one x ile galacy ace ı karsılastırmıyorsun. Neye göre one x daha iyi ; tek kanaldan işlem gören telga 3 olduğu icinmi ; yoksa s3 den 40 nm. islemcisiyle daha çok ısındığı icinmi? Neyi üstün bu cihazın s3 den ? Şekil dersin eyvallah derim sana ; ama öbür turlu komik oluyorsunuz rica ediyorum yapmayın boyle. + lumia 920 yi gözünüzde bu kadar buyutmeyin , bana göre wp8 daha tam oturmamış bir sistem , ekran koruyucu devreye girer wi-fi bağlantısı kesilir , internet üzerinden video upload yapamazsın. Umarım derdimi anlamıssındır güzel kardeşim benim. İyi forumlar dilerim kardeşim ;)

Konuyu açan arkadaş eğer acelen varsa s3 al ; acelen yoksa 2013 mart ayına kadar bekle , o zamana kadar hangi cihazlar nasıl çıkacak belli olur zaten ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: furkey
Esendağlı

Esendağlı

Üye
SII gibi güzel bir cihazı kullanmış birine öyle sıradan bir öneremem,ben Lumia 920 tavsiye ederim.
 
muscler

muscler

Üye
    Konu Sahibi
Android OS dışında düşünmüyorum aradaki farkları H.TOGAN isimli arkadaş gayet iyi açıklamış zaten ama one x'i düşündüğüm cihazlar içine katmamamın sebebi sense ui hoşuma gitmiyor . aslından note 2 yi düşünmüştüm ama boyut olarak kullanamam diye düşünüyorum en ideal S3 gibi benim için . biraz daha bekleyeyim diyorum ama s 2 yi elimden çıkaramadan elimde kalıcak diye korkuyorum
 

westset

Üye
s3 un ozellikleri s2 den fazla ama cogunu gunluk hayatta kullanmıyacaksın ama tek farkı s3'un ekranı s2 ye gore buyuk ve oyun hastası degilsen s2 2-3 sene goturur o zamanda daha iyi teknolojik telefon alınır ...
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
S2 ile s3 arasında nasıl fark yok :hmmm

1) s2 480*800 ekran - s3 1280*720
2) s2 1650 mh batarya - s3 2100
3) s2 mali 400 , 256 mhz de çalışan Gpu - s3 mali 400 , 400 mhz de çalışan Gpu.
4) s2 nin her modelinde nfc yok - s3 de var
5) s2 de s-beam teknolojisi yok - s3 de var
6) s2 nin sistemi fat32 dir - s3 un sistemi fat32 değildir.
7) s2 de 1080 picsel video çekiminde kamerayı yakınlastıramazsın - s3 de 1080 picselde yakınlastırma yapabilirsin
8) s2 nin ppi değeri tam emin değilim ama 270 civarı galiba - s3 de 306 ppi değeri
9) s2 nin on kamerası ile hd çekim yapılamaz - s3 ile yapılır
10) s2 büyük ihtimal jelly bean den sonrasını alamaz - s3 alır
11) s2 32 gb. ta kadar destekler - s3 64 gb
12) s2 de aynı anda 2 video seyredemezsin - s3 ile seyredebilirsin.

Nasıl 2 si arasında fark goremedin anlamadım ! Sizlnkisi birazda marka fanatikligi olmuş yok htc one x , s3 den daha iyi filan . Arkadaşım htc one x ile galacy ace ı karsılastırmıyorsun. Neye göre one x daha iyi ; tek kanaldan işlem gören telga 3 olduğu icinmi ; yoksa s3 den 40 nm. islemcisiyle daha çok ısındığı icinmi? Neyi üstün bu cihazın s3 den ? Şekil dersin eyvallah derim sana ; ama öbür turlu komik oluyorsunuz rica ediyorum yapmayın boyle. + lumia 920 yi gözünüzde bu kadar buyutmeyin , bana göre wp8 daha tam oturmamış bir sistem , ekran koruyucu devreye girer wi-fi bağlantısı kesilir , internet üzerinden video upload yapamazsın. Umarım derdimi anlamıssındır güzel kardeşim benim. İyi forumlar dilerim kardeşim ;)

Konuyu açan arkadaş eğer acelen varsa s3 al ; acelen yoksa 2013 mart ayına kadar bekle , o zamana kadar hangi cihazlar nasıl çıkacak belli olur zaten ;)

bu tepkin s3 kullandığın için olabilirmi :) 920yi gözümde büyütmüyorum forumda biraz dolaşırsan anlarsın. s3 ün bana one x e karşı üstünlüğünü anlatırmısın ?

he bu arada sen benim sorumu yanlış anladın birader demek istediğim s3 ile yaptığın işin %80 %90ını s2 ilede yapabilirsin.

- - - Eklendi - - -

Android OS dışında düşünmüyorum aradaki farkları H.TOGAN isimli arkadaş gayet iyi açıklamış zaten ama one x'i düşündüğüm cihazlar içine katmamamın sebebi sense ui hoşuma gitmiyor . aslından note 2 yi düşünmüştüm ama boyut olarak kullanamam diye düşünüyorum en ideal S3 gibi benim için . biraz daha bekleyeyim diyorum ama s 2 yi elimden çıkaramadan elimde kalıcak diye korkuyorum

bu arada sense dünyada en sevilen arayüz.

+olarakda android'i dünyaya tanıtan hTC dir. samsung değil :)
htc olmasaydı android diye birşey olmıyacaktı dolayısıyla :)
 
aleranol

aleranol

Üye
Arkadasim kullanis olarak s3 un s2 den buyuk farklari yok. Bence bekle yaza doğru s4 al
 
jdmsaint

jdmsaint

Üye
Bekle lumia 920 al ;)
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
ben s2 ile s3 arasında pek bi fark göremedim yerinde olsam almazdım s2 seni idare eder. ama illa alıcam diyorsan s3den güzel modellerde var mesela one x i inceleyebilirsin ne biliyim l920 vs. birsürü güzel cihaz var s3 alma demiyorum oda güzel telefon ama işte o kadar para vericeksin sonuçta iyi bişey al almışken :)
Neden heryerde one x i övüp s3 kötülüyorsun? One x kullandığın için olabilir mi? Bu kadar fanlığa gerek yok. One x bir güzel oturtmuşlar sana başkalarının canı yanmasın sorunlu cihazla.Foruma her mesajında aynı fanlığı yapıyorsun gereği yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: 4PuNiSHeR
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
bu tepkin s3 kullandığın için olabilirmi :) 920yi gözümde büyütmüyorum forumda biraz dolaşırsan anlarsın. s3 ün bana one x e karşı üstünlüğünü anlatırmısın ?

he bu arada sen benim sorumu yanlış anladın birader demek istediğim s3 ile yaptığın işin %80 %90ını s2 ilede yapabilirsin.

- - - Eklendi - - -



bu arada sense dünyada en sevilen arayüz.

+olarakda android'i dünyaya tanıtan hTC dir. samsung değil :)
htc olmasaydı android diye birşey olmıyacaktı dolayısıyla :)

Tepkim filan yok kardeşim ; sadece s2 ile s3 arasında fark yok yazmışsınız , bende gördüğüm farkları yazdım. S3 ile one x arasında bir yarıstırmayada girecek değilim sizin yapmış olduğunuz gibi 2 cihazda android telefonlar içinde iyi telefonlar. Gerisi kişinin tercihine kalır....
 
aleranol

aleranol

Üye

Neden heryerde one x i övüp s3 kötülüyorsun? One x kullandığın için olabilir mi? Bu kadar fanlığa gerek yok. One x bir güzel oturtmuşlar sana başkalarının canı yanmasın sorunlu cihazla.Foruma her mesajında aynı fanlığı yapıyorsun gereği yok.

Bende not2 kullabiuorum ama one x s3 den iyi diyorum bu nasil olucak arkadasim? Birbirimize fan demeye gerek yok kac kisi banlandi bu yüzden
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye

Neden heryerde one x i övüp s3 kötülüyorsun? One x kullandığın için olabilir mi? Bu kadar fanlığa gerek yok. One x bir güzel oturtmuşlar sana başkalarının canı yanmasın sorunlu cihazla.Foruma her mesajında aynı fanlığı yapıyorsun gereği yok.

la olum s3 ile one x in arasındaki farkları bilmeden zıplıyon fan diye nerem fan la benim ? adama para vermişken iyi birşey al diyorum one x almıyorsan git l920 al zorla aldırmıyozki herkez kendi fikirlerini yazıyor buraya beğenmiyorsan okumak zorundada değilsin

- - - Eklendi - - -

Tepkim filan yok kardeşim ; sadece s2 ile s3 arasında fark yok yazmışsınız , bende gördüğüm farkları yazdım. S3 ile one x arasında bir yarıstırmayada girecek değilim sizin yapmış olduğunuz gibi 2 cihazda android telefonlar içinde iyi telefonlar. Gerisi kişinin tercihine kalır....

tamam kardeş git 3310 al konudan çıkıyorum ne haliniz varsa görün

- - - Eklendi - - -



Bende not2 kullabiuorum ama one x s3 den iyi diyorum bu nasil olucak arkadasim? Birbirimize fan demeye gerek yok kac kisi banlandi bu yüzden

bırak kardeş gitsin 3310 alsın ben gidiyorum konudan
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
la olum s3 ile one x in arasındaki farkları bilmeden zıplıyon fan diye nerem fan la benim ? adama para vermişken iyi birşey al diyorum one x almıyorsan git l920 al zorla aldırmıyozki herkez kendi fikirlerini yazıyor buraya beğenmiyorsan okumak zorundada değilsin

- - - Eklendi - - -



tamam kardeş git 3310 al konudan çıkıyorum ne haliniz varsa görün

- - - Eklendi - - -



bırak kardeş gitsin 3310 alsın ben gidiyorum konudan

Biraz sakin ol genç ;) altı üstü telefon bunlar . Birbirimizi kırmaya ve uzmeye değmez;)
 
The East

The East

Üye
note 2 al :)

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
.Behzat Ç.

.Behzat Ç.

Üye
Biraz sakin ol genç ;) altı üstü telefon bunlar . Birbirimizi kırmaya ve uzmeye değmez;)

sakin olması gereken ben değilim. profilinde benim yaşımın iki katı olduğun yazıyor lafını atıyorsun ortaya sonra birbirimizi kırmaya üzmeye değmez diyorsun. yazmam bidaha sana merak etme burda yardımcı olmaya çalışıyoruz bana htc fanı diyorsun. git s3 al o zaman kardeş 3 gün sonra senide görürüz burada sorunlara yardım isterken
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
la olum s3 ile one x in arasındaki farkları bilmeden zıplıyon fan diye nerem fan la benim ? adama para vermişken iyi birşey al diyorum one x almıyorsan git l920 al zorla aldırmıyozki herkez kendi fikirlerini yazıyor buraya beğenmiyorsan okumak zorundada değilsin

- - - Eklendi - - -



tamam kardeş git 3310 al konudan çıkıyorum ne haliniz varsa görün

- - - Eklendi - - -



bırak kardeş gitsin 3310 alsın ben gidiyorum konudan

One x ile s3 arasındaki farkları bilmediğim nerden çıktı? Her mesajında nereye girsem S3'ü bırakın one x alın diyorsun bu fanlık değilde nedir? One x sadece kağıt üzerinde s3 den iyi. Çıkardığı sorunlar ve satış rakamı ile s3 ile rekabeti ortada.
Bir düşünsene forumda açılan konulara bakar mısın? Hep Karşılaştırmalar galaxy s3,ip5,lumia 920,note 2 arasında geçiyor neden htc yok? Hiç düşündünmü?
 
H.TOGAN

H.TOGAN

Üye
E=.Behzat Ç.;5478783]sakin olması gereken ben değilim. profilinde benim yaşımın iki katı olduğun yazıyor lafını atıyorsun ortaya sonra birbirimizi kırmaya üzmeye değmez diyorsun. yazmam bidaha sana merak etme burda yardımcı olmaya çalışıyoruz bana htc fanı diyorsun. git s3 al o zaman kardeş 3 gün sonra senide görürüz burada sorunlara yardım isterken[/QUOTE]

Pasam benim yorumumla , baskasının yorumunumu karıstırıyorsun acaba ? Ben sana kotu bir sey demedimki sadece s2 ile s3 arasında fark yok yazmıssın bende gordugum farkları yazmısım ;) olay bundan ibaret. Bilmeden seni kırdıysamda ozur dilerim kardesim ;) Allaha çok şükür 4 aydır kullanıyorum s3 u bir kere bile beni uzmedi , one x de seni üzmez inşallah kardeşim . İyi forumlar dilerim..
 
Türe

Türe

Üye
Bu devirde beklersen hiç cihaz alamazsın ;) Ya S3 ya One x+ ya da lumia 920 al :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt