bende aynı sorunu yaşadum dün imei 004999 gibi bişi oldu arıza pach yükledim olmadı en son telefoncuya götürdüm bu 5. telefon seninki dedi türkiyeyi bekleyin dedi . ama size bir sorum var sımdı telefoncu düzeltti imei yi sürüm 4.1.2 türkiye sürümü gelinbce 4.3ün yüklesem bi sorun cıkarmaz demi odin ile yüklesem ??
ARKADAŞLAR SİZİ BİLMEM AMA BEN TAM 1 HAFTA UGRAŞTIM GECE GÜNDÜZ......YÜKLEMEDİĞİM ROM-MODEM-EFS KALMADI...YİNEDE HALLEDEMEDİM. TELEFON KAFAYI YEDİ FALASH ATMAKTAN )) BU ARADA ODİN MODDA 34 YÜKLEME YAZIYO BUNU SIFIRLAMA ŞANSI VARMI ACABA..
bende aynı sorunu yaşadum dün imei 004999 gibi bişi oldu arıza pach yükledim olmadı en son telefoncuya götürdüm bu 5. telefon seninki dedi türkiyeyi bekleyin dedi . ama size bir sorum var sımdı telefoncu düzeltti imei yi sürüm 4.1.2 türkiye sürümü gelinbce 4.3ün yüklesem bi sorun cıkarmaz demi odin ile yüklesem ??
SELAMLAR GALAXY S3 TELEFONUM YURTDIŞINDAN GELME OLUP İMEİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR
DAHA ÖNCE 4.0.4. DEN 4.1.2 YE GEÇDİĞİMDE AĞDA KAYITLI DEĞİL UYARISI ALIYORDUM VE MAXİCEP FORUMDAN ARAŞTIRDIM ARIZA PATCH DİYE Bİ DOSYA İLE İŞİMİ HALLETTİM....ŞİMDİ 4.3 ROM YÜKLEDİM YİNE AYNI SORUNU YAŞIYORUM VE ARIZA PATCH YÜKLEMESİ YAPTIĞIMDA İMEİ NUMARASI NULL/NULL OLUYOR......TEKRAR ODİN İLE YÜKLEME YAPINCA NORMAL İMEİ GELİYOR..........VE TEKRAR 4.1.2. YE DÖNEYİM DİYORUM ODİNLE YÜKLEME YAPIYORUM BU SEFERDE İMEİ 0000004900 DİYE BİŞEY GELİYOR....BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
kardeş yalnız bu sıfırlama olayını yaptıktan sonra telefonu kapatıp açınca otomatik olarak dili ingilizce oluyor.. ben tekrar türkçeye çeviriyorum... bu normal bişeymi acaba
SELAMLAR GALAXY S3 TELEFONUM YURTDIŞINDAN GELME OLUP İMEİ DEĞİŞTİRİLMİŞTİR
DAHA ÖNCE 4.0.4. DEN 4.1.2 YE GEÇDİĞİMDE AĞDA KAYITLI DEĞİL UYARISI ALIYORDUM VE MAXİCEP FORUMDAN ARAŞTIRDIM ARIZA PATCH DİYE Bİ DOSYA İLE İŞİMİ HALLETTİM....ŞİMDİ 4.3 ROM YÜKLEDİM YİNE AYNI SORUNU YAŞIYORUM VE ARIZA PATCH YÜKLEMESİ YAPTIĞIMDA İMEİ NUMARASI NULL/NULL OLUYOR......TEKRAR ODİN İLE YÜKLEME YAPINCA NORMAL İMEİ GELİYOR..........VE TEKRAR 4.1.2. YE DÖNEYİM DİYORUM ODİNLE YÜKLEME YAPIYORUM BU SEFERDE İMEİ 0000004900 DİYE BİŞEY GELİYOR....BU KONUDA BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM
Kardeş aynı sorunu ben de yaşadım. Öncelikle başıma gelenleri söyleyim. Galaxy S3 android 4.2.2 kullanıyordum gayet iyiydi. sonra 4.3 beta çıktı hemen yükledim bi halt var gibi. Yükleyince telefon takıldı falan memnun kalmadım geri döneyim dedim, 4.2.2 yükledim baktım imei 0049... olmuş ara tara yok, rootsuz bu işi asla ve asla yapamıyorsun, ama telefonumda root da istemiyorum. Ondan dolayı biraz daha araştırırken Tomy1925 abim sağolsun bana ulaştı, telefonla yaptığımız görüşmede android 4.3 ten geri döndüğümde telefonum modem dosyasının değişmediğini bu yüzden imei numarasını içeren EFS klasörünün de yolunun telefon tarafından bulunamadığını belirtti ve bana 4.3'ten diğer romlara geri döndüğümde yüklediğim versiyonun örneğin 4.2.2.'nin modem dosyasını ayrıca odin ile flashlamamı önerdi. Ben de aynı bu şekilde yaptım ve oldu. Rootsuz şekilde orijinal roma döndüm ve IMEI'mi kurtarmış oldum. tavsiyemdir. Ayrıca Tomy1925 abime teşekkürler. Bu arada örneğin android 4.1.2 yükledin odin ile ama modem dosyasını bulamıyorsun. elindeki rom dosyasının uzantısı tar.md5 ise md5'i sil dosya zip haline dönüşecektir ona çift tıklayıp içindeki modem.bin dosyasını masaüstüne çek ve odin ile phone bölümüne tanıtarak telefona flashla IMEI geri gelir. Gelmez ise aynı işlemi yeni bir rom kurmadan diğer yani 4.0.4'ün ya da 4.2.2'nin modem dosyasını flashla sorun düzelecektir.