GALAXY S2 Mİ? - XPERİA ARC'S Mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
GALAXY S2 Mİ? - XPERİA ARC'S Mi?
Öncelikle Merhaba Arkadaşlar Şuan Bende XPERİA ARC'S Var Telefon kayıt dışı kapandı telefonu aldığım telefoncu halledip geri vericek bana ve şimdilik kullanmalık Galaxy s2 verdi ve istersen üstüne 100 tll verip galaxy i alabilirim sizce Almalımıyım?








İsimlerine tıklayarak özelliklerine ulaşabilirsiniz?
 
tabikide samsungu al bence bu fırsat kaçmaz

---------- Eklendi @ 21:51:08 ---------- Yazıldı @ 21:50:17 ----------

0 mı 2.el mi?
 

klongs

Üye
bence dene beğenirsen al
 

Mobilator

Emekli Yönetici
bence s2 al. ama keske en bastan hic bulasmasaydin.
 
arc s te çok güzel telefon ama işlemci ram 1080p kamera artılarıyla hertürlü samsung galaxy s2 almanı tavsiye ederim
 
    Konu Sahibi
arc s te çok güzel telefon ama işlemci ram 1080p kamera artılarıyla hertürlü samsung galaxy s2 almanı tavsiye ederim
Bende Öyle Düşünüyorum Ama Beni tedirgin edern Galaxy s2 nin Çok ısınması arkadaşta var arka tarafı acayip ısınıyor
 
ben bütün modellerde olacağını sanmıyorum sürekli gündeme getirilirdi nasıl olsa s2 elindeymiş kullan biraz çok ısınma falan görmezsen s2 yi al
 

enaa_881

Üye
kardeş oyun oynarken ısınıyo normal zamanda ısınmıyo bence abartılacak kadar değil ki bence S2 yi almalısın
 

klongs

Üye
oyun oynarken hafif isiniyor normalde sorun yok
 
kardeşim s2 bulabilirsen beyazını al güncellemelerle ısı problemi büyük ölçüde azalıyor zaten sony de kaliteli ama sen galaxy al keyfine bak aaa ayfonun mu var dedikleri gibi sana da aaa s2 in mi var desinler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...