galaxy s2 mi ipod touch 5 mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
galaxy s2 mi ipod touch 5 mi ?
şu anda 5800 kullanıyorum öncelerden oyun konusunda idare ediyodu baya öncelerden malum şimdi idare etmeyi bırak oyun bile yok oyun çok oynuyorum internete çok giriyorm sizce galaxy s 2 mi yoksa ipod touch 5 mi ? fiyat sıkıntı değil sizce hangisi ?

- - - Eklendi - - -

konu kilit taşıdım konuyo yanlış yere açmışım
 

didem23

Üye
hiç düşünmeden galaxy al derim
 
galaxy s2 kullanımı çok rahat bir telefon
 

cliolar

Üye
ipod touch 5 cok daha iyi secim ur hele ki elinfe joikuspot lu bi 5800 varken.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...