Galaxy S2 derim.4s mi s2 mi deseydin tartışmasız 4s derdim ama bence s2 daha üstün.
Oyun oymayacaksanız i4 alınız iOS ta oyun optimizasyonu s2 ye göre daha iyidir ve i4 destek görüyor fakat s2 destegi kesildi bu dediklerimi iyi duşun çünkü suan cogu kisi oyunda da android diyecek fakat her yeni oyun androiden
- - - Eklendi - - -
Galaxy S2 derim.4s mi s2 mi deseydin tartışmasız 4s derdim ama bence s2 daha üstün.
Oyun oymayacaksanız i4 alınız iOS ta oyun optimizasyonu s2 ye göre daha iyidir ve i4 destek görüyor fakat s2 destegi kesildi bu dediklerimi iyi duşun çünkü suan cogu kisi oyunda da android diyecek fakat her yeni oyun androidden 1-2ay önce iOS a geliyor ama oyun önemli degilse s2 almalısın sistem olarak daha üstün telefon ben olsam s2 alırdım çünkü sık oyun oynayan biri değilim
- - - Eklendi - - -
fanboyluk yapma 4 daha önce çıktı S2 nin rakibi olamaz yanından bile geçemez ios stabilitesini yerler şu günden sonra ... donanıma aç bir sistem lafı da ne kadar cahilce yaa donanımsız ürün göster bana ... one x bile oyunda donuyor-- ama 4 kasmadan oynatıyor demş benim PC de silkroad online 5 defa açabiliyor ama donanımhaber'in flash yüklü sitelerinde donuyor hata veriyor...bazen 5 oyun açıkken 4 GB'lık RAM boş gözüküyor --- bazende tam tersi %100 dolu oluyor one x bir defa oyun da takıldı diye android işletim sistemi donanıma aç bir sistemoldu... LG 2 GB lık RAM çıkardı diye donanıma aç bir sistem oldu android 4 çekirdekli telefonlara geçti diye donanıma aç bir sistem oldu ... boş boş konuşmayı ne kadar çok seviyorsunuz ..İphone de 4 çekirdekli telefonla çıkınca aç bir sistem olacak derim de boş konuşmayı sevmiyorum...işletim sistemini donanımsız çalıştır sonra konuş...
Dostum anlatmaya çalıştığın olay optimizasyon. Bunu kaç kere vurguladım arkadaşımın s2siyle bnm 3gs yi karşılaştırdık s2nin açarken kastigi bazı oyunlari bnm 3gs kasmasan açabiliyordu bu tamamen optimizasyon ile alakalı anlamayanlar icin söyle anlatım aynı oyunun app Store'de 7$ olurken android Store'de 2$ olmasının sebebi de budur