Galaxy S2 mi, iPhone4 mü?

Galaxy S2 mi, iPhone4 mü ?


  • Kullanılan toplam oy
    29
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Galaxy S2 derim.4s mi s2 mi deseydin tartışmasız 4s derdim ama bence s2 daha üstün.

Oyun oymayacaksanız i4 alınız iOS ta oyun optimizasyonu s2 ye göre daha iyidir ve i4 destek görüyor fakat s2 destegi kesildi bu dediklerimi iyi duşun çünkü suan cogu kisi oyunda da android diyecek fakat her yeni oyun androiden

- - - Eklendi - - -

Galaxy S2 derim.4s mi s2 mi deseydin tartışmasız 4s derdim ama bence s2 daha üstün.

Oyun oymayacaksanız i4 alınız iOS ta oyun optimizasyonu s2 ye göre daha iyidir ve i4 destek görüyor fakat s2 destegi kesildi bu dediklerimi iyi duşun çünkü suan cogu kisi oyunda da android diyecek fakat her yeni oyun androidden 1-2ay önce iOS a geliyor ama oyun önemli degilse s2 almalısın sistem olarak daha üstün telefon ben olsam s2 alırdım çünkü sık oyun oynayan biri değilim

- - - Eklendi - - -

Dostum anlatmaya çalıştığın olay optimizasyon. Bunu kaç kere vurguladım arkadaşımın s2siyle bnm 3gs yi karşılaştırdık s2nin açarken kastigi bazı oyunlari bnm 3gs kasmasan açabiliyordu bu tamamen optimizasyon ile alakalı anlamayanlar icin söyle anlatım aynı oyunun app Store'de 7$ olurken android Store'de 2$ olmasının sebebi de budur
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
Demek istediğim şu : 4s ile S2 yi karşılaştırsa idik 4s i tartışmasız söylerdik..Çünkü bütün oyunları neredeyse yağ gibi oynatıyor..Ama İ4 ile karşılaştırıyoruz onun oynadığı oyunları S2 rahatlıkla oynatır..
 

resmi desteğin kesildiği kesin değil. Kesinleşse dahi Custom ROMlar var.
 

Türe

Üye
İos androdden daha optimize ve daha az donanim kullaniyor. Bazilari su inadini kirip kabullensinler artik sunu.

- - - Eklendi - - -


 

Elektr0

Üye

haklısın yaa kusura bakma biri 3gs biri s2 ... evet
 

klongs

Üye

iphone 3gs görmesem inanacağım abartma
 
Tepkiler: Elektr0

zordayim

Üye
S2 kral ya. Iphone 4s yi aldim bir hafta kullanamadim. Fazla abartiliyor. Ama s2 de telefonu elinizden birakmak istemezsiniz
 
Tepkiler: Elektr0 ve MasteLaa

zordayim

Üye

4S mi fazla abartılıyor JB siz kullanırsan kapalı kutuyu karşında bulursun kardeşim

JB nedir, nasıldır bilemem ben sıradan bir kullanıcıyım ve ikisinide kullanmaya başladığımda açık ara S2'de istediğim herşeyi yapabilme olanağını buldum birde ekranının büyük olması çok büyük bir avantaj bi çok kesim için

Elbette düşüncenize saygı duyarım yinede, zevk meselesi
 
Tepkiler: MasteLaa

amcalu1

Üye
Iki telefon tanırım biri s2 diğeri s3 gerisi hikaye
 
s2 ye hakaret etmek oldu mu şimdi hiç saçma bir konu
 

longway

Üye
S2 tartışılmaz

İ4 de
3g görüşme yok
Paylaşım yok.
Batarya çıkmıyor.
Sim değiştirmek zor
Pahalı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...