kirman32
Üye
galaxy s2 kimlik denetimi sorunu?
arkadaşlar lütfen rica ediyorum yardım edin şifre doğru olduğu halde "kimlik denetimi hatası oluştu" diyor. bütün aygıtlar bağlanıyor Allah rızası için yardım edin !
kaç kere vipe data yaptım hatırlamıyorum orjinal rom bile kurdum gene aynı gene aynı hatta içini açıp wifi antenini bile çıkarıp taktım kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin
kaç kere vipe data yaptım hatırlamıyorum orjinal rom bile kurdum gene aynı gene aynı hatta içini açıp wifi antenini bile çıkarıp taktım kafayı yemek üzereyim lütfen yardım edin

