m_uzun6
Üye
Galaxy S2 IMEI degistirdim yardım
Merhaba arkadaşlar 2gün önce yurtdışından gelen telefonum Galaxy S2'nin IMEI sini değiştirdim. IMEI degistirirken omega v22 rom yüklüydü SIm kartını kabul etmedi. Android sürümü 2.3.6 iken hattı çalıştırıyor fakat 4.1.2 veya 4.0.4 aldığım zaman pin istemeden hat takılmamış gibi direk açılıyor. Bu sorunu nasıl halledebilirim yardım edenlere çok teşekkürler
- - - Eklendi - - -
16 kişi görmüş cevap yok herhalde o arkadaşlarda bilmiyor ben buldum bilmeyenlre öğrensin telefonu açıp *#87976633# bu kodu tuşlarsanız düzelecektir =)
- - - Eklendi - - -
16 kişi görmüş cevap yok herhalde o arkadaşlarda bilmiyor ben buldum bilmeyenlre öğrensin telefonu açıp *#87976633# bu kodu tuşlarsanız düzelecektir =)
