lecce
Üye
galaxy s2 batarya kalibrasyonu [RESİMLİ]
Arkadaşlar şimdi size anlatmak istediğim bir konu var ben telefonumu %100 şarj ederdim ve çabucak biterdi az kullanımda bile 7saate felan ve batarya kalibrasyonu yaptım ve durumu size aktarıyorum.
Şarjım hemen bitiyor diyenlere çözüm olacaktır. Bataryanız ölmemiş ise eğer.
Biraz araştırma yapın ben SGS2 de olumlu sonuç aldım başka telefonlarda ne kadar olur bilmiyorum.
Şarjım hemen bitiyor diyenlere çözüm olacaktır. Bataryanız ölmemiş ise eğer.
Biraz araştırma yapın ben SGS2 de olumlu sonuç aldım başka telefonlarda ne kadar olur bilmiyorum.
cıhazım i9100 
