sabaru
Üye
Galaxy S II KULLANAN ARKADAŞLAR BİR BAKABİLİR Mİ ?
iyi akşamlar. galaxy s2 almayı düşünüyorum. fakat mesaj nasıl yazılır yani eski samsung corby gibi bir zaman sonra ekranı temazsızlık gibi bir şey yapar mı
ilerleyen zamanlarda ekranda hassasiyet kaybı olur mu ? malum çok mesajlaşan birisiyim. teşekkürler
ilerleyen zamanlarda ekranda hassasiyet kaybı olur mu ? malum çok mesajlaşan birisiyim. teşekkürler



