Arkadaşlar ulusal yayın yapan radyoların reklamlarında verdikleri frekanslar ve uydu üzerinden verdikleri frekanslar ile sizin ikamet ettiğiniz şehirdeki frekansları aynı olmayabilir. Bunun telefondaki yazılım ile bir ilgisi yok. Ha diyorsanız benim evimde eski usul radyo var onun frekansı ile aynı frekansı giriyorum telefona aynı kanalı çekmiyor o zaman bir sıkıntı var demektir. Ama böyle bir şey olacağını sanmıyorum. Telefonların çok kaliteli radyo yayını almamaları gayet normal. Sonuçta k..ç kadar alet. Hem telefon, hem wifi, hem bluetout, hem gps, hem 3g, hem o kadar sensör, hem radyo. Bırakında radyoda işi sadece radyo yayınlarını almak olan aletler kadar kaliteli çekmesin. Neyse kolay gele. Benim g s2 de radyo problemi yok. Ekstra bir ayar da yapmadım.