Galaxy S II FM Radyo Hakkında?

Sponsorlu Bağlantılar

Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S II FM Radyo Hakkında?
Galaxy S II deki FM Radyo çalışmıyor mu diye bi soru sormak istemiyorum. Nasıl çalışıyor? Yada ben mi çalıştıramıyorum? veya kullanamıyorum? Örn: PowerTurk'ün sitesinde frekanslarına baktım. Telefondan girdiğimde hiçbirşey yok.. Anlamadım?
 


muscler

muscler

Üye
radyoyu kullanmak icin kulaklik takman lazim kulaklik anten gorevi goruyor.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
anten işi palavra her kulaklığı taktım radyo çalıştı nexus s te
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
radyoyu kullanmak icin kulaklik takman lazim kulaklik anten gorevi goruyor.
Kardeşim neden zorluyosun beni? Biliyorum kulaklıksız çalışmadığını. Çalışıyor zaten radyo. Sen benim sorumu anlamamışsın herhalde. Örn PowerTurk'un sitesinden frekanslarına baktım. Telefondan girdiğimde yok yani powerturk falan. Yoksa bende bi gariplik mi var?
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Ben yanlış mı yapıyorum acaba?
Galaxy S2 deki FM radyo ne şekilde işliyor nasıl çalışıyor birisi söyleyebilir mi? Yada nasıl çalıştırırım..
Kral FM Power FM falan açılmıyor mu?
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
sesmi gelmiyor
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Örneğin Power FM veya Kral FM'i dinlicem Galaxy S II Radyoda. Frekansını açmam gerekmiyor mu? Sen bi söyler misin bunların frekansları nelerdir? Belki ben yanlış frekansı açıyorumdur..
 

madeinrizeli

Üye
Ben yanlış mı yapıyorum acaba?
Galaxy S2 deki FM radyo ne şekilde işliyor nasıl çalışıyor birisi söyleyebilir mi? Yada nasıl çalıştırırım..
Kral FM Power FM falan açılmıyor mu?
bende s2 kullanıcısıyım fakat sorun yok frekansları doğru girdiğine vede ülke seçiminde 2 seçenek var onları değiştirmen veya düzeltmen gerekebilir asya veya avrupa vs.
 
enes122

enes122

Üye
Belki cekmiyodur olabilirmi cunku bendede s2 var basit 5tl lik radyolarin bangir bangir cektigi yerlerde s2 zor cekiyor
 
lionn38

lionn38

Üye
Arkadaşlar ulusal yayın yapan radyoların reklamlarında verdikleri frekanslar ve uydu üzerinden verdikleri frekanslar ile sizin ikamet ettiğiniz şehirdeki frekansları aynı olmayabilir. Bunun telefondaki yazılım ile bir ilgisi yok. Ha diyorsanız benim evimde eski usul radyo var onun frekansı ile aynı frekansı giriyorum telefona aynı kanalı çekmiyor o zaman bir sıkıntı var demektir. Ama böyle bir şey olacağını sanmıyorum. Telefonların çok kaliteli radyo yayını almamaları gayet normal. Sonuçta k..ç kadar alet. Hem telefon, hem wifi, hem bluetout, hem gps, hem 3g, hem o kadar sensör, hem radyo. Bırakında radyoda işi sadece radyo yayınlarını almak olan aletler kadar kaliteli çekmesin. Neyse kolay gele. Benim g s2 de radyo problemi yok. Ekstra bir ayar da yapmadım.
 
ünalcandr

ünalcandr

Üye

Örneğin Power FM veya Kral FM'i dinlicem Galaxy S II Radyoda. Frekansını açmam gerekmiyor mu? Sen bi söyler misin bunların frekansları nelerdir? Belki ben yanlış frekansı açıyorumdur..

bide şunu dene alternatif frekans,normal frekans diye bişey vardır ona tıkla
 


Üst Alt