pureview bir projeydi ve ilk olarak symbianda kullanildi. Aldigi tepkiler de gercekten cok iyi. Daha yuksek donanimli cihazlarda daha da kaliteli resimler ceker hele bir wp'deki photosynthle 360derece panaromik resimleri duşunemiyorum bile. Symbianin yapisindandir heralde veya optimize edilebilirliginden kullanilan donanimlar artik dediginiz gibi ilkel kaliyor.