Telefon Tavsiyesi 'Galaxy S 3' vs 'PureView' vs 'iPhone 4 S' kamera testleri!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
doctorrr

doctorrr

Üye
evet symbian daki donanım neden bu kadar ilkel?!
 


ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
nokia istese son donanımı koyar ama strateji işte yoksa bi anlamı kalmaz bana göre.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
pureview bir projeydi ve ilk olarak symbianda kullanildi. Aldigi tepkiler de gercekten cok iyi. Daha yuksek donanimli cihazlarda daha da kaliteli resimler ceker hele bir wp'deki photosynthle 360derece panaromik resimleri duşunemiyorum bile. Symbianin yapisindandir heralde veya optimize edilebilirliginden kullanilan donanimlar artik dediginiz gibi ilkel kaliyor.
 
emr-erock

emr-erock

Üye


808 in çetiği bu fotoğrafa bittim. Çok şahane gerçekten.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
pureview bir projeydi ve ilk olarak symbianda kullanildi. Aldigi tepkiler de gercekten cok iyi. Daha yuksek donanimli cihazlarda daha da kaliteli resimler ceker hele bir wp'deki photosynthle 360derece panaromik resimleri duşunemiyorum bile. Symbianin yapisindandir heralde veya optimize edilebilirliginden kullanilan donanimlar artik dediginiz gibi ilkel kaliyor.
Katılıyorum Symbian'ın Snapdragon veya çift çekirdekli herhangi bi işlemciyi desteklediğini hiç sanmıyorum hatta Broadcom dışında bir gpu da desteklemiyordur bence.
Daha yüksek donanım için yazılımın da aslında farklı bir boyuta taşınması lazım ama artık bu saatten sonra bunu yapmaktansa overclock edilmiş 1.3 ghz'li arm11 ile gayet akıcı çalışan telefon üretmek elbetteki daha akıl karı olur Symbianın geleceğini bitiren Nokia için.
 
deserter.06

deserter.06

Üye
sanki resimleri karıştırmış çeken arkadaş yüklerken
 
saruman_me

saruman_me

Üye
PureView bi kaç fotoda farkını koyarken bir kaçındada fena çuvallamış..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt