Galaxy Note 2 Üzerinde Note 3 Özellikleri (%100)

aleranol

Üye
Evet ama hiçbir işe yaramadi. Hem de arkadasta da benim bataryayi takinca sanki benim alet pilin %60i doluyken pili bos görüyor.
Battery stat wipe diger wipelar kalibrasyon falan yaptim ama olmadi.
Bir dosyanjn icinda şu değerler yazıyor.
# fake some battery state
setprop status.battery.state Slow
setprop status.battery.level 5
setprop status.battery.level_raw 50
setprop status.battery.level_scale 9

İnit.goldfish.rc dosyasinda.
Bunlari oynadim ama olmadi. Hatta aletin sarji %4 şuanda ve dersanedeyim.
Offf neyse ben eve gidince birazdaha ugrasayim
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi gelelim herkesi merak ettiği konuya

Note 3 zımbırtılarını kurmak için 1. yol:

1)CWM&ROOT (VARSA DİREKT ADIM 2 YE ATLAYIN)



2) Rom(Hep son sürümü indirmeye çalışın):

3) Note 3 Modları:

Yükleme: Gayet basit.Romu kurduktan ve Samsung setup(ÖNEMLİ) kısmını geçtikten sonra telefonu kapatıp bir kere açın ve sonrasında modu yükleyin.Klavye ile ilgili sorununuz olursa sorun.

2. Yol

Yok ben bunlarla uğraşmam, Root ettikten sonra direkt Note 3 uygulamaları gömülü rom isterim derseniz,



Yükleme: Rom yüklemeyi biliyorsunuzdur herhalde.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: B.A.R.O.N ve serdar_gs
Bu kurulumu yeni konuda ve benim gibi pek bilmeyen için çok daha detaylı anlatsaniz olmazmi ben daha cwm ne daha onu bilmiom root var ama cwmyi az araştırdım tel açılınca ses kisa basion guvenli moda gecio omudur bu arada ilk sitede 5 tane fln bisi var bu note3 yamasını kurmayı isterim tsk
 

aleranol

Üye
Bende tam diyecektim tigra rom iyi gibi diye.
O senin konun mu?
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Bunun için zamanım yok o yazıyı da zaten telefondan yazdım..
 
alican kardeşim s3 te kernel script temizleyici ve superwipe gibi birşeyler vardı note 2 de bunlar yokmu? varsa yardım et data wipe falan yapıyorum ama tamamen silmiyo mesela telefon hafızasına baktığımda 0 klasörü vardı onun içindede bi 0 klasörü. 4.1.2 yükledikten sonra baktım tabi
Şimdi ben istiyorumki cwm açayım varsa bi kernel script varsa bide superwipe herşeyi sileyim sonra romu kurayım sonra note 3 modda kurarız sıkıntı değil ama ben dün kurdum hava widgeti hala bildiğimiz widgetti. Başka kurulmayan özellikte vardı belki.
Bu 2 rom arasında hangisi daha hatasızsa onu kuralım. içim ısınamadı nedense direk 4.1.2 ye döndüm
Birde ben custom romlarda iki üç güne bi güncellenen romları sevmiyorum 2 günde bir yedek al geri yükle uğraş sıkıyor. nası yapsak
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Superwipe yok ayrıca gerekte yok..

Cwm menüsünden mounts & storage den fornat cache/data/system/storage yapman yeterli.
 
Tepkiler: serdar_gs

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
O 0 klasörünün 4.3 den sonra çıkması normal.Çoklu kullanıcı desteğinden dolayı o klasör çıkıyor.
 
bide bende resimlerde gösterdiğin hava vidgeti dışında my magazine falanda yoktu. şimdi sen kendin nasıl bi kurulum yaptın hurricane kurulumunda neleri seçip neleri seçmiyorsun mesela? versiyon 5 çıkmış bugün gördüm onda direk rootluymuş rom birde
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
My magazine ekranın altından yukarıya sürükleyince açılıyor herhangi bir simgesi yok
 
neyse o zaman ben hurricane v5 indirip bi kurayım sonra modu kurayım ama accuer widgeti nasıl yapacaz?
 
Kurmak istiyorum ama... yemiyor
 
Tepkiler: Invoke
sebep ~N.A.W.Y~ modu kurduktan sonra hava widgeti yine olmadı demiştim onu nasıl yapıcaz
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Sen en iyisi Tigra romu kur.Sanırım Note 3 uygulamaları modundan kaldırılmış.Yada tigra romundaki Accuweatherwidget.apk yi kendi telefonunda system/app içine at değiştir..
 
Tepkiler: serdar_gs
nawycim sen kullanıyorsan sende varsa versen olmazmı şu widgetin 2-3 zımbırtısı oluyo herhalde
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
nawycim sen kullanıyorsan sende varsa versen olmazmı şu widgetin 2-3 zımbırtısı oluyo herhalde
Şuanda bende 4.1.2 varSende rom yokmu şuanda? aç zip dosyasını çıkar ondan kendi telefonunua kopyala işte zor olan ne onu anlamadım
 
Bendede şuan 4.1.2 var indirdiğimde hurricane 4 ve 5 var neyse tamam sağol hakkaten sana çok soru sorduk gerisini ben hallederim sağol herşey için büyük ihtimal bende 4.1.2 kullanırım yine
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
4.1.2 ile kullanacaksan önerilerim;

Basit ve stabil kernel istersen: Neak Kernel
Donanım üzerinde çok oynama yapmak istiyorsan: Devil kernel (Benim rekor kırdığım kernel )

Simplistic framework (olmazsa olmaz)
Viper Audio (Her türlü ses modunu geride bırakacak türden birşey)

isteğe bağlı olarakda: Xposed Framework (Simplistic ile aynı anda çalışmaz sadece birini kur)