galaxy gio yu satip n8

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

trecool

Üye
    Konu Sahibi
galaxy gio yu satip n8
Alicam bi yakinimdan ne kadara gider daha 4 aylik degil
 

ZaZuM

Üye
bence değişme n8 in kamera haricinde bi gideri yok gio ise uygulama ve internet açısından iyidir n8 e nazara yinede sen bilirsin
 

trecool

Üye
    Konu Sahibi
Androidi sevmedim hazir firsat varken aliyim diyorum belle hosuma gitti
 
bence değişme n8 in kamera haricinde bi gideri yok gio ise uygulama ve internet açısından iyidir n8 e nazara yinede sen bilirsin
Bu kadarda saçmalanmaz yani Galaxy Gio diyor adam Neo V falan demiyor Gio aça aça düşük kaliteli oyunları açar .
Konu sahibi arkadaş gönül rahatlığıyla alabilirsin .
 
Tepkiler: Amaru Shady

61semih

Üye

Bu kadarda saçmalanmaz yani Galaxy Gio diyor adam Neo V falan demiyor Gio aça aça düşük kaliteli oyunları açar .
Konu sahibi arkadaş gönül rahatlığıyla alabilirsin .
bilip bilmeden birşey soyleme istersenisuanda en populer oyunlardan six guns uda acıyor pes11 novayıda
peki six guns u n8 e göre varmı bilmediğimden soruyorum misal yani?
ha arkadaş alışamamıs sevememıs android i tabıkı geçsın benımsedıgı sevdıgı marka işletım sıstemıne ona bızım lafımız olmaz zaten zaten kamerasının başlıbaşına bir albenisi var gerçi tel albenısı o bence
380tl cıvarına bırak yanı cıhazında hıcbır sorun yoksa sıfır gıbıyse gercı su anda hızlı alda kampanya var 430tl sanırım sıfırı tabı başka yerlerde daha pahalıdır
 

Ben real racing 2 ve pes12 oynuyorum dün six guns u indirdim kasma 0 gio nün sadece ekranı küçük yoksa çok iyi bir telefon

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2 Beta-4
 

ZaZuM

Üye

Bu kadarda saçmalanmaz yani Galaxy Gio diyor adam Neo V falan demiyor Gio aça aça düşük kaliteli oyunları açar .
Konu sahibi arkadaş gönül rahatlığıyla alabilirsin .

burası bi forum sitesi ve ben düşüncemi paylaştım neyse arkadaşım sen telefonu ne amaçla kullanıyorsan ona göre takas et oyun internet dersen değişme ama kamera dersen al
 

trecool

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy gio iyi ama n8 in bende buyuk bi albenisi var ( tasarim , ekran vs.) o yuzden isin dogrusu androidi bi hevesle aldim ama husran oldu neyse cevap yazanlara tesekkur ederim
 

MrExpert

Üye
gio android ama n8= belle+ 12mp carl zeiss kamera + 35 hd oyun + hd amoled ekran + hdmı yani tabikide n8
 
Yok ama düşük kalite derken o oyunların düşük kalitelisini kastetmiştim . Android oyun bölümünü yoklayayım demiştim sd oyun falan açıyor sanırsam .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...