Galaxy Gio Şarj Sorunu

    Konu Sahibi
Galaxy Gio Şarj Sorunu
Selam arkadaşlar,

Geçen hafta galaxy gio aldım ve gayet memnunum. Zaten android tabletim olduğu için çabuk alıştım ancak bir sorunum var.

Telefonumun şarjı 1 gün bile gitmiyor. Fazla kullanmadığım halde şarjım 1 gün gidiyor. Bu normalmi yoksa bataryamda bir sorunmu var.

Şimdiden teşekkürler
 

nurigil

Üye
kurcalayinca cok cabuk bitiyor ama sadece tel olarak 2 gun gider. Ayarlardan sadece 2g aglarini kullani ayarla, parlakligi azalt ve arka plandaki uygulamalari kapat. Bi de boyle dene.
 
    Konu Sahibi
Parlaklık normaldede kapalı o ekranı en parlak kullanmak delilik zaten =)

Şimdi farkettim telefonumun seknronizasyonu açık. Acaba onunla alakasıda olabilirmi? Sürekli veridolaşımı yapıyor.
 

61semih

Üye
bende parlaklık maksımumda aktıf kullanım gunde 2 3 saat telefon gorusmesı 1 saat ınternet oyunlarla 1gun gıdıyor (gps kapalı.3g kapalı)
 

nonamex

Üye
Parlaklık normaldede kapalı o ekranı en parlak kullanmak delilik zaten =)

Şimdi farkettim telefonumun seknronizasyonu açık. Acaba onunla alakasıda olabilirmi? Sürekli veridolaşımı yapıyor.

Surekli internete bagliysa cabuk biter sarjiniz.
 

xinsurer

Üye
Benimki herşey açık (parlaklık 3g vs) 1 gün gidiyor. Bu normal bence..
 

Sarangni

Üye
Bende oyun, internet, telefon görüşmesi ve düşük ekran parlaklığı ile bir gün gidiyor gayet normal. Önceden mail sekronizasyonu ve 3g sürekli açıktı bir gün bile gitmiyordu. İkisinide kapatırsanız biraz artar.
 
    Konu Sahibi
Valla dün gece tavsiyeleri uyguladım. Telefonu kapattım şarja bağladım. Sabahtan beri telefonum açık ve batarya simgesi gösteriyor. Eskiden bu zamanlarda %75 batarya kalması gerekirdi. Demekki sürekli senkronizasyon ve internete bağlı kalması bataryayı cidden bitiriyor.
 

q0khAn46

Üye

Bu senkronizaysonu nasıl kapatıcaz arkadasım bi yardım edermisin ?
 
aynısı bendede oldu 3g sürekli çalıştığı için oluyor ayarlardan-kablosuz ve ağlar-mobil ağlar-paket veri kullan seçimini internete girmediğiniz zaman kaldırın
 
gio mesaj gönder dediğimde başarısız dior sebebi nedir sizce ?