Galaxy Ace i yi veriyorum maxiplus 5 aliyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
maxitv

maxitv

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Ace i yi veriyorum maxiplus 5 aliyorum
Arkadaslar 3ay once 5830i aldim simdi birisiyle daha yeni 3haftalik maxiplusla deqisecem sizce iyimi cewaplarinizi bekliyorum
 


karanlık alem

Üye
biraz kaziklanirsin
 
avcitalip

avcitalip

Üye
bence çok saçma ve gereksiz takas sakın yapma bence :evet: gidip wonder'la ace 2'ile falan takas etçem desen yine hadi de maxiplus5 ne ya :) bazı yerlerde ace ondan daha iyi :evet:
 
maxitv

maxitv

Üye
    Konu Sahibi
Ama Maxiplus ta quallcom 800 mhz islemci var

adreno 205 ekran karti var

NFC mevcut

Android 4.0

İPS ekran var yani galaxyden daha canli ve daha parlak

Ama galaxy acede ekran karti bile yok normal aceye cm9 hTta 10 bile kuruyon buna doqru duzgun cm7 bile kuramiyon
 
arizalidoktor

arizalidoktor

Üye
bikac magaza gezdim. Ace 650 , turkcell mp5 500 onuda pesin alinca 450 dedi adam. Bugun baktim. Ozellik bakimindan daha iyi gorunuyo mp5. Zaten huawei uretiyormus fason uretim yani. Cok kararsiz kaldim. 2. El 350ye ace mi alayim 1yil garantili, yoksa turkcell mp5 mi alayim sifir, 450ye
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt