Bende galaxy ace var 2 aylık telefon. Durduk yerde resim - video çekememeye başladım. Kamerayı açıyorum. Ekranda bir kilit işareti var ve hiç bir yere dokunamıyorum. Ekranda hiç bir yer işe yaramıyor. En son orta tuşa basıp komple çıkıyorum normal bir şekilde çıkılamıyor bile. Bu konuda bilgisi olan varsa ve yardımcı olabilirse çok sevinirim...
iyi dediginiz c6-01 kamerada otofocus yok.ya benim 2008in sonçeyreginde üretilen telimde var.. bu ne demek biliyormusunuz.. nokıa kendi ürettigi telefonların özelliklerini çalıyor...temeli olmayan 8 katlı apt. gibi bişi