Galatasaray'a ŞOK ..!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Galatasaray'a ŞOK ..!


Galatasaray'ın, Denizlispor'a 1.5 milyon dolar teşvik primi verdiği iddiası üzerine eski başkan Adnan Polat hakkında yürütülen soruşturma tamamlandı. Galatasaray Kulübü Eski Başkanı Adnan Polat'ın, 7 yıla kadar hapsi istendi.


Galatasaray Kulübü Eski Başkanı Adnan Polat'ın, 7 yıla kadar hapsi istendi.

Galatasaray'ın, Denizlispor'a 1.5 milyon dolar teşvik primi verdiği iddiası üzerine eski başkan Adnan Polat hakkında yürütülen soruşturma tamamlandı.

Savcılık, Polat’ın Kamerunlu futbolcu Rigobert Song'a ödendiği ileri sürülen 1 milyon doların hangi amaçla ve nereye harcanmış olduğunun ikna edici bir makbuz ve belgeyle tespit edilemediği gerekçesiyle dava açtı.
Adnan Polat'ın hizmet nedeniyle güveni kötüye kullanmak suçundan 7 yıla kadar hapsi istendi.
İstanbul Cumhuriyet Savcılığı tarafından hazırlanan iddianamede, M.Bülent Tulun’un, Adnan Polat’a hitaben yazdığı mektup da yer aldı. Polat'ın İstanbul Asliye Ceza Mahkemesi'nde yargılanmasına önümüzdeki günlerde başlanacak.
 
Tepkiler: yutkun
galatasaray lafı geçince bize çamur atmaya çalışmayın deniyordu sütten çıkmış akkaşık olayı hayırlısı
 
Tepkiler: yutkun

SHS

Üye
daha ispatlanan bişey yok
 
1,5 az değil mi
 
Tepkiler: yutkun
haber yazan arkadaşlar, haberin yer aldığı asıl kaynağını yazarsanız daha iyi ve inandırıcı olur.
 

Emrgncy

Üye
Daha ortada kesinleşmiş bir karar yok sadece dava açılmış
Arkadaşım şu verdiğiniz habere birde kaynak belirtseniz çok daha iyi olacak
 
Tepkiler: yutkun

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Kaynak : NTVSPOR . . .
 

India

Üye
tüh aziz yıldırım keşke bunları da görseydi
 
Tepkiler: yutkun
beyler türkiyeye bu işleri öğretenleri eski bjk yöneticisi söylemişti.Adamlar uluslararası çalışıyorlarmış bunu da Ahmet Çakar demişti.

Kısacası geçen sene Gs'nin bu işlerde olmaması küme düşmeme mücadelesi vermiş olmasıdır(Gerçi ben küme düşmemek içinde bazı şeyler yapabileceklerini düşünüyorum ya neyse)

Kısacası kendilerini uzaydan geldik diyerek biz çok temiziz biz hacı şakirle yıkanıyoruz falan diyenleri şimdi görelim.Gerçi Aziz Başkanın izlettiği Sturm Graz maçı bile herşeyi açıklıyordu.Şaşırılacak birşey yok


----------Eklendi @ 14:41:47 ---------- Yazıldı @ 14:39:54 ----------

Şerefli ikincilik lafını Süleyman Saba Gsle olan mücadelelerinden sonra söylemişti.Malatyaya giden doğanları yaşları ufak olan arkadaşlar bilmez.8-0ları da bileceklerini sanmıyorum
 
Tepkiler: yutkun

turker10

Üye
eyvahhh bizde şike yapmışız acaba küme düşürüler mi bizi de ?????
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Aziz Yıldırım'a atıp tutanlar , şimdi neden yorum yapmazlar merak ediyorum ..!
 
bunlar böyledir,sanki aziz yıldırım hüküm giymiş gibi suçlarlar,kendilerine geldi mi ortada bişey yok derler.Adını sen koy artık
 
2006 Dünya Kupası'nda gruptan çıkmak için 2 takım berabere kalmıştı.Şike yapmışlar beyler duyan oldu mu? Aziz onu da izlettirmiş savcıya
 
Tepkiler: turker10

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Artık ona buna saldırmayı bırak Semihcim ...Konuyla alakalı yorum yap lütfen ..
 
2006 Dünya Kupası'nda gruptan çıkmak için 2 takım berabere kalmıştı.Şike yapmışlar beyler duyan oldu mu? Aziz onu da izlettirmiş savcıya
sen sturm graz maçında oynanan oyunu normal karşılıyorsan konuşmaya gerek yok zaten
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Meğer Adnan efendi, "Saat Kaç !" derken, Saati 1,5 Milyon dolara almışta haberimiz yokmuş Bu arada ; Alıntı ..! 3 Temmuz Günü Fenerbahçeyi Yerden Yere Vuran ŞEREFLİ (!) Basın, Adnan Polat'ın Yediği Halttan Neden Hiç Bahsetmiyosun? YORUMSUZ ...! Şimdi gözler Ümit Karan'da ... Bilindiği üzere "içeriden" gönderdiği mesajda "Konuşursam 2006 şampiyonluğu gider" demişti ... HADİ BAKALIM KOLAY GELSİN ...
 

Consul9

Üye
Ya bilmiyorum vermiş mı vermemiş mı de Fb niz küme düşecek durumdaki Denizli'yi yenememiş, ne oldu Denizli oyuncuları o parayı aldı da Barça gibi mı oynadı?İnsanin aklina baska seyler gelmiyor degil..Zaten vermişse eğer, biz mahkeme onunde, şike yapan bir baskanı alkıslamayiz.Ortada kayıp 1 milyon var şoför falan birseyler yazıyordu.Bilmiyorum bekleyip sonucu hep beraber göreceğiz..
 
Artık ona buna saldırmayı bırak Semihcim ...Konuyla alakalı yorum yap lütfen ..
Arkadaş maç örneği verdiği için öyle söyledim Alicim.Suçlu olan cezasını çeksin diyoruz en başından beri.Adnan Polat'ta bu işlere bulaşmışsa gerek kendisi gerek kulübümüz gereken cezayı alsın
 
Tepkiler: DiaBLoS
Konu oldukça riskli üye ve moderatör arkadaşlardan temkinli olmalarını rica ediyorum.Konuya gelince, bu gibi olaylar hemen hemen her kulüpte vardır. Sadece birilerinin ortaya çıkmasının vakti gelmiştir
 
sen sturm graz maçında oynanan oyunu normal karşılıyorsan konuşmaya gerek yok zaten
Diğer konuda salladığımı iddaa ettin ya şimdi sen alasını yaptın.Ben 10 yılı aşkındır takımımın maçlarını izliyorum nerede ne olduğunu gayet iyi biliyorum.Sturm Graz maçı 86.dakikada 2-2 oldu ve 90+ dan sonra top çevirdiler.Grupta diğer maçta aynı saatte 21:45'te başlamıştı o da 2-2 bitti.İki takımdan biri gol atsa biz elenecektik.Aynı dakikalarda oynanan maçın neyin şikesini yapacağız?İşinize bakın hadi
 
Tepkiler: India
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...