DiaBLoS
Admin
-
Konu Sahibi
-
sen sturm graz maçında oynanan oyunu normal karşılıyorsan konuşmaya gerek yok zaten2006 Dünya Kupası'nda gruptan çıkmak için 2 takım berabere kalmıştı.Şike yapmışlar beyler duyan oldu mu?Aziz onu da izlettirmiş savcıya
Arkadaş maç örneği verdiği için öyle söyledim Alicim.Suçlu olan cezasını çeksin diyoruz en başından beri.Adnan Polat'ta bu işlere bulaşmışsa gerek kendisi gerek kulübümüz gereken cezayı alsınArtık ona buna saldırmayı bırak Semihcim ...Konuyla alakalı yorum yap lütfen ..
Diğer konuda salladığımı iddaa ettin ya şimdi sen alasını yaptın.Ben 10 yılı aşkındır takımımın maçlarını izliyorum nerede ne olduğunu gayet iyi biliyorum.Sturm Graz maçı 86.dakikada 2-2 oldu ve 90+ dan sonra top çevirdiler.Grupta diğer maçta aynı saatte 21:45'te başlamıştı o da 2-2 bitti.İki takımdan biri gol atsa biz elenecektik.Aynı dakikalarda oynanan maçın neyin şikesini yapacağız?İşinize bakın hadisen sturm graz maçında oynanan oyunu normal karşılıyorsan konuşmaya gerek yok zaten
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?