GS ın ne yaptığı beni hiç ilgilendirmiyo.. karşı karşıya geldiğimiz durumlar harici yenilmesi doğal

tecrübeli bi takım olmadığı için olmuş olabilir, tecrübe açısından oftaş la neredeyse aynı diyebiliriz. Neyse artık maç sonucuna değil genel oyununa bakarsanız görürsünüz

(leverkuzen maçında 37 yaşındaki adamın serkan çalık'ın yapmayacağı acemiliği yapması, nonda ve ümitin kaçırdıkları... bunlar en tecrübeli oyuncularınız.)
--------------- Ekleme ---------------
GS ın ne yaptığı beni hiç ilgilendirmiyo.. karşı karşıya geldiğimiz durumlar harici yenilmesi doğal

tecrübeli bi takım olmadığı için olmuş olabilir, tecrübe açısından oftaş la neredeyse aynı diyebiliriz. Neyse artık maç sonucuna değil genel oyununa bakarsanız görürsünüz

(leverkuzen maçında 37 yaşındaki adamın serkan çalık'ın yapmayacağı acemiliği yapması, nonda ve ümitin kaçırdıkları... bunlar en tecrübeli oyuncularınız.)
----------tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.