Galatasaray efsanesi geri döndü!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye


Masha

Masha

Üye
Tamam eskiler için belki başarınız var amaaa
şunuda soralım..
En son ne zaman Şampiyonlar Ligine çıktınız ?
En son ne zaman Türkiye'de Şampiyon oldunuz ?
Çok eskilere dönersek ooo ooooo.. Herkes bişeyler söyler.
Şunu unutmayın. Türkiye'de Fener veya GS olmasın Türkiye hiçtir.
Bu atışmalar da hayatın tadı tuzu işte. Tartışırsakta tebessümle tartışmalıyız.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
SHS

SHS

Üye
Hala aynı şey başka övünecek başarınız olmadığından dolayı aynı olay hakkında konuşup duruyorsunuz;)
sen galatasaraylı değil misin? değilsen sanane dirilişten kendi takımına bak
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Herkes bişeyler söyler. Şunu unutmayın. Türkiye'de Fener veya GS olmasın Türkiye hiçtir. Bu atışmalar da hayatın tadı tuzu işte. Tartışırsakta tebessümle tartışmalıyız.
:oke: Bence de her şey bir tebessümle halledilebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Masha

Revengeful

Emekli Yönetici
Sizin 3 5 başarınızdan biri olduğu icin onu siz eskitemiyorsunuz neden? Çünkü devamı gelmiyor.siz anca geçmişinizle kendinizi avutuyorsunuz.
Şu mesajını öyle bir yazdın ki.. Fenerli misin Galatasaraylı mısın karıştı yani..
 
SHS

SHS

Üye
ben galatasaray lıyım olmasaydım savunmazdım zaten yorumlardan belli olmuyor mu ?
aynen üstteki yoruma katılıyorum, galatasaraylılara ne başarınız var diye söylüyorsun


----------Eklendi @ 11:50:13 ---------- Yazıldı @ 11:49:00 ----------

Hala aynı şey başka övünecek başarınız olmadığından dolayı aynı olay hakkında konuşup duruyorsunuz;)
mertin yorumundan sonra bunu demişsin :hmmm
 
viktoreznov

viktoreznov

Üye
arkadaşın demek istediği fener'in eskiden galatasaray'a olan üstünlüğünün artık olmadığı ve fenerlilerin hâlâ o başarılarla övünmekte olduğu. Mesajlar yanlış anlaşılmış sanırım :)
 
SHS

SHS

Üye
arkadaşın demek istediği fener'in eskiden galatasaray'a olan üstünlüğünün artık olmadığı ve fenerlilerin hâlâ o başarılarla övünmekte olduğu. Mesajlar yanlış anlaşılmış sanırım :)
mobildi galiba alıntısız olunca üstteki mesaja yorum gibi oluyor :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Başlık , '' Galatasaray efsanesi geri mi dönüyor '' diye olsaydı çok daha mantıklı ve anlamlı olurdu bana göre ...:oke:
 
Navy Blue

Navy Blue

Üye
Galatasaray geçmişi başarılarla dolu bir takımdır ve hala onun yakaladığı başarıyı yakalayan bir Türk takımı yoktur keşke olsa biz olmasın demiyoruz.
Haliyle Galatasaray en başarlı Türk kulübüdür artık fanatizm yaparak bunu inkar etmekten vazgeçip taktir etmeniz gerek.
Son yıllarda bir düşüş yaşadı evet ama diğer 3 büyüklerde aynı düşüşün içinde.
Görüyoruz ki o eski baskı yapan, futboluyla bizlere büyük heyecan yaşatan ve taraflı tarafsız herkese futboluyla zevk veren Galatasaray yavaş yavaş geri dönüyor...
İnşallahta böyle devam eder. :)
 

ssercan

Üye
Galatasaray geçmişi başarılarla dolu bir takımdır ve hala onun yakaladığı başarıyı yakalayan bir Türk takımı yoktur keşke olsa biz olmasın demiyoruz.
Haliyle Galatasaray en başarlı Türk kulübüdür artık fanatizm yaparak bunu inkar etmekten vazgeçip taktir etmeniz gerek.
Son yıllarda bir düşüş yaşadı evet ama diğer 3 büyüklerde aynı düşüşün içinde.
Görüyoruz ki o eski baskı yapan, futboluyla bizlere büyük heyecan yaşatan ve taraflı tarafsız herkese futboluyla zevk veren Galatasaray yavaş yavaş geri dönüyor...
İnşallahta böyle devam eder. :)

Ne çabuk unuttun kardeşim FB Şampiyonlar liginde Çeyrek Final oynadı ya aaa :)
 
Navy Blue

Navy Blue

Üye
Ondan önce Galatasaray çıkmıştı çeyrek finale yani yine bir üstünlük yok :)
Şuda var alamadığımız tek kupa şampiyonlar liği...
Ne güzel dimi sadece 1 kupa kaldı :)
 

ssercan

Üye
Ondan önce Galatasaray çıkmıştı çeyrek finale yani yine bir üstünlük yok :)
Şuda var alamadığımız tek kupa şampiyonlar liği...
Ne güzel dimi sadece 1 kupa kaldı :)
Olsun kardeşim olsun. Sonuçta son yıllarda elde edilen en büyük başarıyı FB etti görmemek ayıp olur :) Neticede Galatasaray Klüpler Kupası iken adı yarı final oynadı Şampiyonlar Ligi adıyla da Çeyrek Final oynadı ama olsun onlar geçmişte kaldı :)

Fener çok büyük başarı elde etti çoook :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Başarılar gelir geçer ASALETİN bize yeter !!!
ARMANIN PEŞİNDEYİZ !!!
 
  • Beğen
Tepkiler: ssercan
greenmile

greenmile

Üye
Ondan önce Galatasaray çıkmıştı çeyrek finale yani yine bir üstünlük yok :)
Şuda var alamadığımız tek kupa şampiyonlar liği...
Ne güzel dimi sadece 1 kupa kaldı :)

Şampiyonlar liği diye bir kupa yok ama :ehe


Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir
 

ssercan

Üye


Şampiyonlar liği diye bir kupa yok ama :ehe


Bu mesaj Samsung Galaxy Mini ile gönderilmiştir

Yazım yanlışı yapmış arkadaş sadece. Ama sen gereksiz ve alakasız yorumlar yapan biri olarak üstüne düşeni yapmış ve yine gereksiz ve alakasız bi yorum yapmışsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt