Galatasaray - Bursaspor 2-1

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
India

India

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaray - Bursaspor 2-1


Galatasaray: 2 - Bursaspor: 1

Stat
Türk Telekom Arena

Hakemler
Hüseyin Göçek, Orkun Aktaş, Kemal Yılmaz

Galatasaray
Muslera, Sabri Sarıoğlu, Gökhan Zan, Ujfalusi, Hakan Balta, Melo, Kazım Kazım (Dk. 39 Eboue), Selçuk İnan, Engin Baytar, Riera, Elmander

Bursaspor
Carson, Basser, Stepanov, Serdar Aziz, Gökçek Vederson, Sestak, Adem Koçak, N'Diaye, Ozan İpek, Batalla, Turgay Bahadır

Goller
Dk. 21 Elmander, Dk. 87 Baros (Galatasaray), Dk. 80 Serdar Aziz (Bursaspor)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet


Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:alkis
 

Burak

Üye
:alkis
 
M.D.hakan

M.D.hakan

Üye
aslanın cimbomum :D
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
:alkis baros adamsın
 
India

India

Üye
    Konu Sahibi
baros'a helal olsun bizi o kurtadı
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
1-1 bitecek sandım aslan baros:alkis
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
galatasarayın 2 golü de çok güzeldi. Tebrikler :)
 
zaza

zaza

Üye
bu hafta resmen galatasaray haftası oldu :D
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
şampıyonluğun en güçlü adayı oldugumuzu gösterdık
 
arslansem

arslansem

Üye
Staddaydım ve mükemmel bir maç izledim :) saha milli maçlardan dolayı ve yağışlardan dolayı berbattı.Gsaray'ın seri ve hızlı paslarla ayağa oyun planı bu sahada zor uygulanacağı belliydi ve öyle de oldu.Maçı hak ettiğimizi düşünüyorum.En azından tribünden öyle gözüküyordu :ehe 3 puanın yanı sıra arzumuz ve isteğimiz sevindirici.Maç bittikten sonra Sabri oynayan yabancıları tribüne getirdi.Melo Riera Eboue Ujfalusi.Hepsinde mükemmel hırs ve arzu var.Bu seyircinin de yıllardır istediği buydu ve Fatih Terim ile bu sağlandı.Yenildiğimiz maç sonrası parti veren yabancıları düşünüyorum da şimdiki yabancıların tam isabet transferler olduğunu görüyorum :oke:
Milan Baros...Adam giriyor atıyor golcü dedikleri böyle bir şey olsa gerek :ehe ben Baros'un neden oynatılmadığını tribünde çıplak gözle Elmander'i seyrettikten sonra anladım.Elmander kadar koşan pres yapan forvet çok sayılıdır dünyada.Yetenekleri sınırlı sadece.Selçuk ve Melo'nun maşallahı var.Engin'in sakatlanması kötü Kazım'ın sakatlanması iyi oldu :D
Son olarak hakem..Aleyhimize karar belki 10'u geçmiştir.Aynı faulü onlar yapıyor devam biz yapıyoruz faul.Kaç tane kafasından frikik uydurdu.Penaltımız verilmedi.Hakemin çabaları yetmedi :oke:
Gsaray'ın iyi yolda olduğu açık.Bu taraftar bu galibiyetlere,özellikle iyi futbolla alınan galibiyetlere,bu atmosfere,bu futbola 2 yıldır hasret.Böyle devam ederse şampiyon olmamamız için hiçbir neden yok :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: India
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

-India-
Cevap
15
Görüntüleme
721
bahaddin53
mürteza16
Cevap
24
Görüntüleme
2K
Haluk.
-India-
Cevap
2
Görüntüleme
370
-India-
-India-
Cevap
2
Görüntüleme
491
Murat Alper


Üst Alt