Galatasaray - 1 & M.United - 0

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Derken? :)
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
He tamam tamam .
Eyvallah kardeşim . :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Avrupa fatihi yine kükredi bazılarını üzdü :ehe geçici rahatsızlıktan dolayı üzgünüz :ehe Allah'ın izniyle üst tura çıkacağız.Tebrikler Gsarayım
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
hidayet02

hidayet02

Üye
Tebrikler Galatasaray'ımıza:)

Kimse ManU'ya Yedek Demesin!

Zamanında Rooney'de 18 Yaşındaydı Adam Geldi Burda 3 Gol Attı. Bence Bugün 3 Defans Hatasından En Az 2 Gol Atarlardı ManU'lu Oyuncular. Ama Galatasaray'lı Oyuncular Galatasaray Ruhu İle Oynayınca Oyunun Her Anında Liderdi:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
onurca06

onurca06

Üye
güzel oyunla hak ettiğimiz 3 puanı aldık şimdi geriye braga kaldı
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Tebrikler cimbomum
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Manunun türk takımlarından çekeceği var şeytana pabucunu ters giydirirler böyle tebrikler Galatasaray:)
 
.Murat.

.Murat.

Üye
tebrikler aslanlarımıza hak ettik aldık maçı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt