[Gagan1491][Video]WP7 Efektleri[Çıkınca Konuya Eklenecektir]

  • 24 Eylül 2012
  • 1715 Okunma
  • 34 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Adam olayı çözmüş diyorum başka diyecek bişe yok. Yapım : Gagan1491 [video=youtube;CqjAFWu6af8]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CqjAFWu6af8[/video]
     


    Yazan: fLuke!
  2. Adam harbiden aşmış :)
    Temaya göre effek yapıyor :)
     
  3. Adam yapıyo bizede izlemek düşüyor heralde :)
     
  4. Çok güzel fakat tema değiştirince tırt olmasın :D
     
  5. hakkten aşmış
     
  6. cikti efekler haberin olsun :)
     
  7. yo daha çıkmadı diye biliyom?:D
     
  8. şimdi baktim var
     
  9. nerde?:D
     
  10. Bende baktım nerede :D
     
  11. şu video ya mobil link verinde hele bi bakayım merak etti ha :D
     
  12. ben direk gagandan girdim olaya ne guluyonuz :D
     
  13. Tamam sustum :|

    Yk tutamıyorum kendimi :ehe
     
  14. :D hehe gul kardesim gul
     
  15. sanada EyvALLAH.
    Yapmış evet detaylara nasıl iniyor merak ettim :)
    Bir ara çok uğraşıyordum.Şimdide uğraşayımmı dedim.
    Cıks kalsın , deymez artık bu telefona bişey yapmaya :)


    - - - Eklendi - - -

    @hakan gülücük :)
    Senin yüzünden başka sitelerde 5 dk aradım bulabilirmiyim acaba diye :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/11/2018 - 12:01