G705 3 gün kullanılmış

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nascha

Üye
    Konu Sahibi
G705 3 gün kullanılmış
Arkadaşlar w760 telefonum değişim oldu yerine G705 gönderdiler. Ben telefonu sevmedim satıyorum.Hiç bir problem yok teminatımdır. Sıfırdan farkı sadece ekran bandının çıkmış olmasıdır. Takasda düşünebilirim. Lütfen pm veya yorum ile bana ulaşın fiyat:500 tldir
 

dodoee

Üye
Ben sana satayım 400 e
 

asisiyah

Üye
k810 ile takas düşünürsen haber ver
 
lg gm 735 le takas olurmu kardeş ama 500 gerçekten çokk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...